| کد خبر: 154939 |

سرگردانی مسافران نجف

در حالی که مسافران پرواز شرکت زاگرس از مبدا نجف ساعت‌ها در فرودگاه امام برای دریافت بار خود سرگردان هستند، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:«در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم»!

تین نیوز

در حالی که مسافران پرواز شرکت زاگرس از مبدا نجف ساعت‌ها در فرودگاه امام برای دریافت بار خود سرگردان هستند، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:«در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم»!

به گزارش خبرنگار مهر، دو پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز ۳۰۴۰ و ۳۰۵۰ در مسیر نجف - تهران در حالی که ساعت‌ها در فرودگاه امام به زمین نشسته‌اند اما مسافران این دو پرواز همچنان در انتظار دریافت بار خود هستند.

بر همین اساس یکی از مسافران پرواز شماره ۳۰۵۰ شرکت هواپیمایی زاگرس در تماس با خبرگزاری مهر، گفت: پرواز ما ساعت ۱۷:۳۰ از نجف انجام شد و در حالی که حدود ساعت ۱۹ در فرودگاه امام نشست اما همچنان بار مسافران نرسیده است.

به گفته این مسافر، بر اساس پیگیری هایی که مسافران انجام دادند مسئولان شیفت فرودگاه اعلام کردند که ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس باید پیگیر این موضوع باشد.

وی ادامه داد: با این حال چندین بار از سوی اطلاعات فرودگاه، مسئولان ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس را در ترمینال پیج کردند اما هیچ خبری از حضور آنها نیست.

در همین زمینه خبرنگار مهر در تماس با کلانی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی زاگرس پیگر موضوع شد اما وی در پاسخی عجیب به خبرنگار مهر با لحن تند گفت: «در ساعت غیر اداری تماس نگیرید و ممنون که اطلاع دادید، پیگیر می شوم.»

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.