| کد خبر: 153866 |

درخواست یک نماینده مجلس از وزارت راه و پلیس

◄ گزارش حادثه اتوبوس سوادکوه را ارائه کنید

ساعاتی پس از آن که، اتوبوس دیگری در جاده شمال دچار حادثه شد؛ حسین نیاز آذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران از وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه درخواست کرد تا برای کاهش حوادث جاده‌ای اقدام کنند.

تین نیوز

ساعاتی پس از آن که، اتوبوس دیگری در جاده شمال دچار حادثه شد؛ حسین نیاز آذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران از وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه درخواست کرد تا برای کاهش حوادث جاده‌ای اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز طی روزهای اخیر و افزایش تقاضا برای سفر به دلیل ایام اربعین از یک سو و ناپایداری هوا یا دلایلی از این دست،از سوی دیگر حوادث ناگواری نیز در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای رخ داده است و تعدادی از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند و یا دچار جراحات شدید از قبیل قطع عضو شده‌اند.

حوادثی که برای اتوبوس‌ها رخ می‌دهند به علت تعداد بیشتر مصدومان عواقب بیشتری در پی دارند. از طرفی علت بیشتر حوادث رخ داده برای اتوبوس‌های مسافربری خواب آلودگی راننده، اشتباه راننده و یا نقص فنی اتوبوس اعلام می‌شود. این در حالی است که امکان نظارت پلیس راه و دستگاه‌های نظارتی دیگر برای سفرهایی که توسط وسایل حمل‌و‌نقل عمومی انجام می‌شود، بیشتر وجود دارد.

شب گذشته اتوبوسی که از تهران عازم شهر گنبد بود نزدیک شهر سوادکوه واژگون شد و متاسفانه  39 کشته و زخمی به جای گذاشت. جمعه شب نیز اتوبوس حامل زائران مراسم اربعین که از تهران به سمت کربلا در حرکت بود در منطقه بدره عراق واژگون شد و از مجموع 48 مسافر آن 33 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ درپی حادثه واژگونی اتوبوس تهران-گنبد، حسین نیاز آذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران ضمن  تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان اهتمام بیشتر وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای کاهش حوادث جاده‌ای را خواستار شد.

نماینده مردم بابل و دبیر کمیسیون عمران مجلس  با ابراز تاسف از بی‌توجهی به حوادث جاده‌ای از دستگاه‌های مرتبط بالاخص وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا خواست گزارش این حادثه را در نخستین جلسه کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.