| کد خبر: 151253 |

پروژه آسفالت راه روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا آغاز شد

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از شروع پروژه آسفالت محور روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در شهرستانهای گالیکش و کلاله خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از شروع  پروژه آسفالت محور روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در شهرستانهای گالیکش و کلاله خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :  مهندس "حسین محبوبی " سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت محور روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا به طول20کیلومتر است که عملیات زیرسازی و بیس آن در سالهای گذشته از محل منابع استانی و ملی و تبصره 36 اجرا گردیده و آسفالت قطعه ای از آن بطول 6 کیلومتر از روستای قوشه چشمه به سوار بالا در حال اجرا می باشد لازم به توضیح است ترمیم، زیرسازی و بیس 3 کیلومتر از محور مذکور که بر اثر خسارات سیل آسیب دیده بود  نیز ازمحل اعتبارات تبصره 36 در سالجاری اجرا گردید.

این مقام مسؤل اضافه کرد: تا کنون پروژه آسفالت محور راه روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در مجموع بالغ بر 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محبوبی ادامه داد : پیش از این مردم این روستاها از راه خاکی برای تردد استفاده می کردند که با آسفالت آن زمینه ارتباط بیش از پیش آنها با مرکز شهرستانها و همچنین تبادلات اقتصادی و کشاورزی منطقه فراهم می شود.                                                           

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.