| کد خبر: 149976 |

پذیرش روزانه ۳۰۰ نفر در مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور گفت: با افتتاح مرکز تعویض پلاک باقرشهر روزانه ۳۰۰ نفر از خدمات ارائه شده در این مرکز اعم از نقل و انتقال و تعویض پلاک بهره مند می شوند.

تین نیوز
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور گفت: با افتتاح مرکز تعویض پلاک باقرشهر روزانه ۳۰۰ نفر از خدمات ارائه شده در این مرکز اعم از نقل و انتقال و تعویض پلاک بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید روحی گفت: تا اواخر سال ۸۲، در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی بخشی از وظایف پلیس راهور به بخش خصوصی واگذار شد که شماره گذاری خودروها و صدور گواهی نامه از جمله این امور است.

وی با اعلام اینکه خدمات واگذاری شده از سوی پلیس راهور به بخش خصوصی از سوی موسسه راهگشا انجام می شود افزود: دارندگان وسایل نقلیه که قصد نقل و انتقال وسیله نقلیه خود را دارند موکلفند به ادارات راهنمایی و رانندگی و یا مراکز معین مراجعه کنند. بر همین اساس، ۴۳ مرکز تعویض پلاک و ۲۷۵ دفتر خدمات خودرویی وجود دارد که این بخش ها در ۶۱۳ غرفه به مردم خدمات ارائه می دهند.

سرهنگ روحی با اعلام اینکه پیش از افتتاح مرکز پلاک باقر شهر، ۷ مرکز دیگر در تهران اقدام به خدمات رسانی به شهروندان می کردند تأکید کرد: ما در مناطق شمال و جنوب، خلاء تعویض پلاک داشتیم که خوشبختانه با همت مسئولان باقرشهر این مرکز شروع به کار کرد. از ابتدای سال ۹۶، عملیات ساخت و ساز این مرکز در فضایی به وسعت ۵ هزار مترمربع آغاز شد و امروز در سومین روز از هفته ناجا، مرکز تعویض پلاک باقر شهر در ۶ غرفه مجزا به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

وی با اعلام اینکه این مرکز توانایی پاسخگویی به ۳۰۰ نفر در روز را دارد اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن این مرکز در نزدیکی کهریزک، شهر ری و حسن آباد، شهروندان تهرانی ساکن در این مناطق می توانند بدون صرف وقت تمامی امور مربوط به تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروی سواری خود را انجام دهند.

 
 
 
 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.