| کد خبر: 145041 |

بهره برداری از 28 طرح عمرانی و خدماتی در خوزستان

28 طرح عمرانی و خدماتی امروز به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید. بهره‌برداری از 20 طرح راه روستایی در دهیاری غیزانیه اهواز با اعتبار 33 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز بود

تین نیوز
به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های اهواز، کارون و ایذه و با اعتبار 65 میلیارد و 550 میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسیده است.
فرامند هاشمی‌زاده افزود: 6 طرح در بخش آب و فاضلاب در شهرستان‌های اهواز و کارون با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
وی ادامه داد: سامانه ارتباطات مردمی 122برای اطلاع از حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب از شهرهای تابعه اهواز و سامانه هوشمند 1522 امروز با حضور استاندار خوزستان و هم‌زمان چهار طرح دیگر این شرکت با اعتبار 20 میلیارد و 550 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: همچنین طرح آبیاری تحت فشار و طرح دامپروری گوساله با اعتبار 12 میلیارد ریال در شهرستان ایذه به بهره‌برداری رسید.
هاشمی‌زاده افزود: بهره‌برداری از 20 طرح راه روستایی در دهیاری غیزانیه اهواز با اعتبار 33 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز بود.
برخی از این طرح‌ها شامل 24 هزار متر مربع عملیات قیرپاشی، اجرای جوی و جدول به طول 15 هزار متر و اجرای عملیات بتن‌ریزی به میزان 357 متر مکعب از جمله اقدامات اجرا شده بوده است.
بهره برداری از 28 طرح عمرانی و خدماتی در خوزستان+عکس بهره برداری از 28 طرح عمرانی و خدماتی در خوزستان+عکس بهره برداری از 28 طرح عمرانی و خدماتی در خوزستان+عکس بهره برداری از 28 طرح عمرانی و خدماتی در خوزستان+عکس
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.