| کد خبر: 144903 |

بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه های اصلی و فرعی در غرب جزیره قشم

پروژه آسفالت در مسیر اصلی جاده روستایی طبل تا دولاب و باسعیدو تا مرادی و همچنین مسیرهای اصلی و راه های دسترسی 13 روستا در غرب جزیره قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

تین نیوز
پروژه آسفالت در مسیر اصلی جاده روستایی طبل تا دولاب و باسعیدو تا مرادی و همچنین مسیرهای اصلی و راه های دسترسی 13 روستا در غرب جزیره قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در آئین بهره برداری از پروژه آسفالت در مسیرهای اصلی و فرعی روستاهای غرب جزیره قشم، گفت: نهضت آسفالت در قشم با هدف حرکت در مسیر توسعه همه جانبه در این منطقه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از توسعه راه ها به عنوان مهمترین نیاز در فعالیت های صنعتی و اقتصادی جزیره قشم نام برد و افزود: توسعه راه های جزیره قشم به عنوان یکی از خواسته های ریاست محترم جمهوری در سفر فروردین ماه سال 94 دکتر حسن روحانی به جزیره قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیاست ما طی دو سال و نیم گذشته بر اساس خدمت به همه نقاط جزیره قشم طراحی، برنامه ریزی و اجرایی شده است و امیدواریم با توسعه راه ها و رعایت سرعت قانونی توسط رانندگان، شاهد سلامت تردد جاده ای و کاهش چشمگیر تصادفات در این منطقه باشیم.

او از برنامه ترمیم آسفالت شهرک های قشم و شهر درگهان نیز به عنوان برنامه های در دست اقدام معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم نام برد.

احمد رئیسی معاون فنی و عمرانی این سازمان در مراسم بهره برداری از پروژه آسفالت در مسیرهای غرب جزیره قشم، گفت: تاکنون 137 میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در پروژه آسفالت مسیرهای یاد شده هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه قرارداد اولیه اجرای این پروژه 154 میلیارد ریال بوده است، افزود: نهضت آسفالت در نقاط مختلف جزیره براساس سیاست گذاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را با جدیت ادامه خواهیم داد.

بنا به این گزارش، حدود 42 هزار تُن آسفالت در مسیر اصلی بین روستاهای طبل – دولاب و باسعیدو – مرادی و 32 تُن آسفالت هم در راه های درون و مسیرهای دسترسی 13 روستا در غرب جزیره شامل  دولاب، دوربنی، باسعیدو، مرادی، کُنار سیا، طبل، سهیلی، ملکی، دره تندیس ها، درکو، چاهکو، گوران و اسکله سهیلی ریخته شد و در ششمین روز از هفته دولت با حضور مقامات سازمان منطقه آزاد قشم به بهره برداری رسید.

 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.