| کد خبر: 14417 |

امکان مراجعه واردکنندگان خودرو به همه مراکز اسقاط خودروهای فرسوده

تین نیوز | سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با بیان اینکه کنسرسیوم مراکز اسقاط تنها مراکز جمع آوری خودروهای فرسوده نیستند، گفت: واردکنندگان برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده می توانند به سایر مراکز اسقاط مراجعه کنند.
محمد حیدری پاشاکی افزود: فرآیند اسقاط فقط در مراکز اسقاط مجاز که تحت نظارت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت فعالیت می کنند، انجام خواهد گرفت.
 
سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به پایان مهلت یک ماهه به واردکنندگان خودرو، گفت: از 26 تیر ماه همه واردکنندگان موظف هستند با توجه به میزان سوخت مصرفی خودروهای وارداتی، خودرو فرسوده اسقاط کنند.
 
وی تمام مراکز اسقاط خودروهای فرسوده در سراسر کشور را آماده اسقاط خودروی فرسوده اعلام کرد و افزود: تعدادی از مراکز اسقاط توانسته اند یک کنسرسیوم تشکیل بدهند که هدف آنها تسهیل اسقاط خودرو برای واردکنندگان است.
 
سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت خاطرنشان کرد: البته تمام مراکز اسقاط کشور امکان از رده خارج کردن و صدور برگه اسقاط را خواهند داشت.
 
حیدری پاشاکی با اشاره به مراجعه مستقیم واردکنندگان خودرو به مراکز اسقاط سراسر کشور، گفت: این امکان وجود دارد تا واردکنندگان به 126 مرکز سراسر کشور مراجعه و در صورتی که با قیمت و شرایط بهتری مواجه شدند با آنها همکاری کنند.
 
وی تصریح کرد: انحصاری برای این کنسرسیوم در نظر گرفته نشده و این کنسرسیوم به عنوان بخش خصوصی و در کنار تمام مراکز اسقاط در این طرح همکاری دارد.
 
سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت هدف از تشکیل این کنسرسیوم را آشنایی و دسترسی راحت تر واردکنندگان اعلام کرد و افزود: قیمت و کنترل بازار از مواردی است که این کنسرسیوم دنبال می کند تا به صورت عادلانه و متعارف انجام شود.
 
وی با بیان اینکه این کنسرسیوم ها به عنوان بخش خصوصی در طرح جمع آوری خودروهای فرسوده فعالیت می کنند، گفت: کنسرسیوم های دیگری از تشکل های واردکنندگان و مراکز اسقاط به این جمع اضافه خواهند شد.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.