| کد خبر: 144104 |

فرماندار شهریار:

افتتاح پروژه زیرگذر فاز چهار شهریار در هفته دولت

فرماندار شهریار گفت: در هفته دولت 65 پروژه با بیش از 620 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی در شهریار به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

فرماندار شهریار گفت: در هفته دولت 65 پروژه با بیش از 620 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی در شهریار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار ، سعید ناجی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهریار با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: اقدامات دولت تأثیرگذاری بالایی دارد و این تأثیر هم در بین مردم و هم در قانون اساسی مورد توجه قرار گرفته است .

وی افزود: مردم، دولت را موظف به خدمت‌رسانی می‎دانند و یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در هر کشوری رخ می‌دهد انتخاب ریاست‌جمهوری است و این رأی که به دولت داده می‌شود مسئولیت‌هایی را ایجاد می‌کند که متوجه مسئولان، نهادها و حتی مردم است و هر خللی در این تعامل موجب اتفاقات ناخوشایندی می‌شود.

فرماندار شهریار با بیان اینکه دولت پیگیر خواسته‌های مردم است بیان کرد: دولت بر آن است تا هر آنچه که قول و وعده داده است را به سرانجام برساند و اگر در این میان قدری کم و کاستی وجود دارد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

ناجی با تأکید بر اینکه دولت نماینده مردم در مجامع بین‌المللی است و هر گونه تعاملی وجود دارد از جانب دولت است عنوان کرد: پیشبرد اهداف عالیه نظام و دولت در مجامع بین‌المللی در گرو حمایت مردم است.

وی با اشاره به نقد درست و منصفانه گفت: نقدپذیری دولت در مسیر خدمت می‌تواند یاری‌دهنده و زمینه‌ساز بهبود خدمات باشد و همچنین تعامل تمام قوا می‌تواند باعث شود تا مسیر پیشرفت و ترقی کشور به خوبی پیش برود.

فرماندار شهریار تصریح کرد: شهریار نیز به دلیل تعامل و همراهی که میان مسئولان وجود دارد، تا امروز خدمات خوبی را به مردم ارائه داده و شهرستان به دور از مشکلات به مسائل رسیدگی کرده است.

ناجی ضمن اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در شهریار ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان اتفاقات خوبی رخ داده است که در کنار خانه‌های بهداشتی که ایجاد شده است، بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در شرایط خوبی از پیشرفت قرار دارد و هم‌اکنون در کمتر از دو سال معادل بیست سال گذشته و حتی بیش از آن کار بیمارستان پیش رفته است.

وی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان سجاد(ع) در حال پیشرفت است و امید است که به سرعت به سرانجام برسد تا در زمینه بهداشتی و درمانی خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهد.

فرماندار شهریار به خدمات ارائه شده در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی کارهای خوبی انجام شده است و امروز اگر فردی بخواهد در حوزه کشاورزی وارد شود 85درصد از سمت دولت تسهیلات ارائه می‌شود و سطح زمین‌های کشاورزی از میزان 1000هکتار در سال 92، هم‌اکنون به میزان 33هزار هکتار رسیده است.

ناجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حفاظت از آب‌های زیرزمینی عنوان کرد: برای حفظ آب‌های زیرزمینی اقدامات خوبی انجام شده است و در حوزه روستایی اقدامات خوبی نیز به سرانجام رسیده است و در آموزش و پرورش نیز پروژه‌هایی یا احداث و یا در حال احداث است که معادل 13ساله گذشته خود رشد داشته است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حوزه ورزش قدم‌های موثری برداشته است که میزان زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان افزایش یافته است و امیدواریم در شهرستان شهریار نیز این موضوعات توسط شهرداری بهبود یافته و مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار شهریار با اشاره به تکمیل مسکن مهر شهرستان بیان کرد: امروز دیگر مسکن مهری نداریم که در سطح شهرستان شهریار ناقص باشد و بیشتر آنها تکمیل و تحویل داده است و دیگر دستگاه‌ها نیز خدمات متنوع و پروژه‌های بسیاری را با همراهی نماینده شهرستان به سرانجام رسانده‌اند.

ناجی با تأکید بر خدمات و پروژه‌های متنوعی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد تصریح کرد: پروژه زیرگذر فاز چهار و بسیاری دیگر از پروژه‌های شهرستان که ناقص مانده بود تکمیل شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود که در قالب 65 پروژه با بیش از 620 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر با همراهی مردم و عموم مسئولان خدمات خوبی را برای شهروندان شهریار فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.