| کد خبر: 143424 |

یکی از زیباترین بازی‌های استراتژیکی مدیریت و پرواز هواپیماها

ازی جدید و سرگرم کننده مدیریت شرکت هواپیمایی Aviation EmpireAviation Empire یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های استراتژکی مدیریت و پرواز هواپیما ها با گرافیکی سه بعدی در سبک بازی های تفننی است که توسط استودیوی بازیسازی موفق KLM Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V برای گوشی های هوشمند اندرویدی طراحی و منتشر شده است.

تین نیوز

بازی جدید و سرگرم کننده مدیریت شرکت هواپیمایی Aviation EmpireAviation Empire یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های استراتژکی مدیریت و پرواز هواپیما ها با گرافیکی سه بعدی در سبک بازی های تفننی است که توسط استودیوی بازیسازی موفق KLM Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V برای گوشی های هوشمند اندرویدی طراحی و منتشر شده است.

در این بازی بسیار جذاب، شرکت هواپیمایی خود را تاسیس کنید و بر آسمان ها حکومت کنید. ماموریت شما انتخاب مبدا و مقصد پرواز، خرید هواپیمای مسافربری و طراحی فرودگاه شخصی برای خود است. از غرایز کسب و کار خود استفاده کنید و زمین را برای ساختن امپراطوری هواپیمایی خود تسخیر کنید.

 

ویژگی ها:

استفاده از GPS برای مشخص کردن مقصد و …سرمایه گذاری و مدیریت بر روی هواپیما و ساخت فرودگاه خوددارای جدول بیشترین امتیازات برای مقایسه امتیاز خود با دیگر کاربران سراسر جهانسفر به تاریخ شرکت های هواپیمایی موفقانتخاب مبدا و مقصد پرواز و مدیریت کامل بر بازیامکان خرید هواپیمای مسافربری و طراحی فرودگاه شخصیطراحی خوب و صداگذاری هیجان اور

در Aviation Empire تصور کنید به سال های 1919 بازگشته اید، زمانی که شرکت هواپیمایی KLM برای اولین بار پروازهای خود را شروع کرد. در این بازی در هر دوره ای از تاریخ شرکت های هواپیمایی، شما با هواپیماها و فرودگاه هایی که در مقایسه با دوره های قبل از خود بزرگتر و پیشرفته تر بودند، اشنا خواهید شد. اگر بتوانید تا سال 2024 تبدیل به یک شرکت هواپیمایی موفق و جهانی شوید موفقیت بزرگی کسب کرده اید و البته می توانید این روند را با خریدن هواپیما های جدید و ارتقا قابلیت های فرودگاه خود و … ادامه دهید. در این بازی شما ماموریت دارید با سرمایه گذاری و مدیریت بر روی هواپیما و ساخت فرودگاه خود پول بیشتری کسب کنید و خدمات متنوعی را به مسافران ارائه دهید. پرواز با هواپیماها در مینی گیم ها، استفاده از GPS برای مشخص کردن مقصد و … نمونه ای دیگر از ویژگی های این بازی می باشد. این بازی دارای جدول بیشترین امتیازات برای مقایسه امتیاز خود با کاربران سراسر جهان است که این ویژگی به همراه سایر قابلیت های بی نظیرش، بی شک میتواند نگاه شما را مانند سایر هوادارنش به خود جذب کند. همچنین، طراحی خوب و صداگذاری هیجان اور این بازی مثال زدنی است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.