| کد خبر: 143021 |

در بازدید سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه گرگان مطرح شد

ورود گرگان به چرخه اعزام‌های حجاج‌ تمتع

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: نخستین پرواز اعزام زائران حج تمتع استان ظهر پنجشنبه (بیست‌ و ششم مردادماه )به مقصد جده انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: نخستین پرواز اعزام زائران حج تمتع استان ظهر پنجشنبه (بیست‌ و ششم مردادماه )به مقصد جده انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در جریان بازدید سید محمود رضوی، سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه گرگان، ضمن اشاره به افزایش 282 درصدی اعزام حجاج از این استان گفت: آخرین حج ما در سال 1394 با اعزام 1804 نفر همراه بود که این تعداد در سال 96 به 7000 نفر رسیده که در قالب 26 پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری ارگان‌های مرتبط با عملیات حج، ضمن به حداقل رساندن کاستی‌ها، شاهد برگزاری باشکوه مراسم اعزام و پذیرش حجاج باشیم‌.

آذری با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیته هماهنگی حج فرودگاه گرگان، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای پذیرش پروازهای حج تمتع و همکاری خوب ارگان‌ها و ادارات مرتبط با حج اظهار داشت: همه واحدها عملیاتی ما آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران حج را دارند.

همچنین سید محمود رضوی، سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این روز از سوله چند منظوره و محل دپوی بار حجاج، بلوار ورودی، پارکینگ مستقبلین حج، چادرهای نصب‌شده، حمام و سرویس بهداشتی مستقر در محوطه، سالن ترمینال و امکانات و تسهیلات ترمینالی مستقر در سالن عمومی و ترانزیت خارجی بازدید کرد و در جریان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای عملیات حج تمتع 96 قرار گرفت.

در پایان، سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده، ابراز امیدواری کرد که حج امسال به بهترین شکل برگزار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.