| کد خبر: 141596 |

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در بندرخرمشهر برگزار شد

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی در مراسمی از زحمات تلاشگران اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه های محلی در بندرخرمشهر تجلیل شد.

تین نیوز

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی در مراسمی از زحمات تلاشگران اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه های محلی در بندرخرمشهر تجلیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، در این مراسم معاون اداری و مالی بندرخرمشهر ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات و تلاش های شبانه روزی خبرنگاران رسانه های محلی شهرستان خرمشهر در عرصه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مجتمع بندری خرمشهر تشکر کرد.

اقبال زائر سلیمانی در ادامه افزود: خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند و خبرنگاری شغلی طاقت فرسا و پرزحمت است و اهمیت وظیفه و رسالت خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و رسانه بر کسی پوشیده نیست.

وی بر تعامل مستمر میان اصحاب رسانه و بندرخرمشهر تأکید کرد و گفت: بندرخرمشهر همواره قدردان زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

معاون اداری و مالی بندرخرمشهر اظهار داشت: به واسطه فعالیت ها و اطلاع رسانی خبرنگاران است که فعالیت ها و دستاوردهای بندرخرمشهر در جامعه و میان مردم انعکاس می یابد.

زائر سلیمانی ادامه داد: تلاش می کنیم از این پس جلسات هم اندیشی میان مسؤلان بندرخرمشهر و خبرنگاران به میزبانی این اداره کل در طول سال و به طور مستمر برگزار شود.

در ادامه مدیر روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گزارشی از نحوه فعالیت و همکاری رسانه ها در طول یک سال گذشته ارائه کرد و پس از آن خبرنگاران به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از خبرنگاران تجلیل شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.