| کد خبر: 141569 |

◄ بازدید کشاورزیان از پروژه درحال احداث پایانه مسافری شرق تهران

معاون وزیر راه‌وشهرسازی به همراه جمعی از مسئولین شهرداری تهران از پروژه درحال احداث پایانه شرق تهران بازدید کردند.

تین نیوز

معاون وزیر راه‌وشهرسازی به همراه جمعی از مسئولین شهرداری تهران از پروژه درحال احداث پایانه شرق تهران بازدید کردند. در این بازدید داود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر سهولت آغاز سفرهای جاده‌ای برای مسافران و آسودگی‌خیال مردم برای سفرهای جاده‌ای تأکید کرد و ایجاد پایانه مسافری شرق تهران را برای مسافران جاده‌ای حائز اهمیت دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کشاورزیان پس از  توضیحات و گزارش مهندس مشاور و پیمانکار پروژه احداث، از بخش‌های مختلف این پایانه از جمله محل پیش‌بینی شده دفاتر شرکت‌های مسافری، پارکینگ‌ها، سکوی سوار و پیاده شدن مسافران، کانترهای تحویل چمدان، محوطه و سایر بخش‌ها بازدید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با پایان عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این پایانه هموطنان به ویژه ساکنان پایتخت که قصد سفر به استان‌های شمالی، شرقی و برخی مقاصد جنوبی کشور را دارند با آسایش و راحتی به این مکان مراجعه و سفر خود را آغاز و یا به عنوان پایان سفر و مقصد از امکانات پیش‌بینی و طراحی شده بهره‌مند شوند.

وی وجود زیرساخت‌های لازم جهت دسترسی آسان از نقاط مختلف شهر به این پایانه را نیز مهم دانست.

زیربنای پایانه جدید شرق در بخش ترمینال حدود ٢٥ هزار متر مربع و در بخش پارکینگ ١٧ هزار متر مربع می‌باشد و در سه طبقه ساختمان ترمینال و یک طبقه پارکینگ با نمای شیشه‌ای و سقف سازه فضایی به صورت قوسی، توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در منطقه ١٣ بزرگراه تهران-دماوند در حال ساخت است.

بر اساس این گزارش شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهر تهران که در این بازدید حضور داشتند مطالبی در خصوص روند پیشرفت پروژه مطرح نمودند.

 معاون حمل‌ونقل و مدیر کل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران مهندس کشاورزیان را در این بازدید همراهی می‌کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.