| کد خبر: 141538 |

اعزام 2606 زائر حج تمتع از ارومیه‌ تا 26 مردادماه

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، عملیات رفت حجاج امسال از 22 تا 26 مرداد در این فروگاه انجام می‎شود و در این مدت 2606 زائر خانه خدا به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، عملیات رفت حجاج امسال از 22 تا 26 مرداد در این فروگاه انجام می‎شود و در این مدت 2606 زائر خانه خدا به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی؛  جلسه هماهنگی حج تمتع ۹۶ ارومیه با حضور کمال پرهیزکار، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی و مسئولان تمامی نهادها و ارگان‎های مرتبط با عملیات حج  برگزار شد.

پرهیزکار در این جلسه گفت: انشالله  با هماهنگی همه جانبه ارگان‌های مسئول در حج، مشکلی در ورود و خروج پروازها نخواهیم داشت.

وی خدمت به حجاج را از توفیقات الهی برشمرد و گفت: با توجه به وقفه یک‌ساله در پروازهای حج تمتع، امسال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خدمت‎رسانی به زائران و خانواده‎های آنها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد مسافران حج تمتع سال 1394،  دقیقا 2016 زائر بود که امسال نسبت به سال1394 رشد 30 در صدی  زوار را داریم و در این راستا  فرودگاه بین‌المللی ارومیه  برای خروج و بازگشت حاجیان تجهیزات و تسهیلات خاصی را تدارک دیده است.

پرهیزکار ادامه داد: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، عملیات رفت حجاج امسال از 22 تا26 مرداد در این فروگاه انجام می‎شود و در این مدت، 2606 زائر خانه خدا به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و چنانچه هرگونه تغییری در زمان انجام پروازها ایجاد شود، به تمامی ارگان‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای میزبانی از حجاج خانه خدا گفت: تهیه چرخ‌دستی‌های جدید، حضور راهنمای زائران در سالن‌های ترمینال و ایجاد صفحه جدید مخصوص عملیات حج تمتع در وب‌سایت اداره کل ،از جمله این اقدامات است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.