| کد خبر: 140833 |

ایمن سازی جاده لالی به مسجد سلیمان

استاندار خوزستان گفت: طرح ایمن سازی و 4 بانده کردن جاده شهرستان لالی به مسجد سلیمان از جمله طرح های مهم این شهرستان است.

تین نیوز

استاندار خوزستان گفت: طرح ایمن سازی و 4 بانده کردن جاده شهرستان لالی به مسجد سلیمان از جمله طرح های مهم این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: شهرستان لالی با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون تغییرات به سزایی کرده است که البته بخشی از کارها و مشکلات و معضلات مردم هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان باید با اهتمام بیشتری در جهت بررسی این مشکلات و پرداختن به آن ها اقدام کنند و همچنین با نگاه مثبت به کارهای خوب صورت گرفته توجه ویژه داشته باشند و با تفکر مثبت امیدواری را به مردم شهرستان القا و از منفی ‌گری و فقط دیدن مشکلات و کمبودها دوری کنند.

استاندار خوزستان گفت: طرح 4 بانده کردن جاده شهرستان لالی به مسجد سلیمان از جمله طرح های مهم این شهرستان است که در حال پیگیری و انجام است همچنین مسائل آب کشاورزی و راه‌های روستایی این منطقه در دست اقدام و عمل و در حال پیگیری هستند.

شریعتی عنوان کرد: طرح سد تراز از جمله مباحث بسیار قابل اهمیت و مورد مناقشه شهرستان لالی است که در همین نشست بحث‌هایی هم در ارتباط با آن صورت گرفت که در دست بررسی و مکاتبه می باشد و همچنین مشکل آب شرب شهرستان هم تا دو ماه آینده حل خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرستان مسجد سلیمان از جمله اولین شهرها در صنعت نفت ایران است که باید در امر موزه و تاریخ این صنعت در مسجد سلیمان اقدامات اساسی صورت گیرد تا در این باره حقی که بر گردن ایران به نوعی پرداخت شود و بتواند در تاریخ صنعت نفت و ارائه ان به مردم ایران پیشتاز باشد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: اعتبار پروژه گنجینه تاریخی صنعت نفت در مسجد سلیمان که در پارک موزه کارخانه نفت قرار است احداث شود، به مبلغ 3 میلیارد تومان است که طبق تعهد پیمانکار پروژه ظرف ده ماه آینده به بهربرداری خواهد رسید.

 

 

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.