| کد خبر: 140268 |

مدیر کل سیر و حرکت راه آهن اعلام کرد؛

کاهش تاخیر در حمل بار با برنامه ای شدن قطارهای باری

مدیرکل سیرو حرکت راه آهن اعلام کرد: روزانه ۸۰ رام قطار باری برنامه ای در شبکه راه آهن اعزام می شود که با برنامه ریزی های بعمل آمده و براساس تعهد شرکت راه آهن به بخش خصوصی این اعزام با کمترین تاخیر به مقصد خواهد رسید.

تین نیوز

مدیرکل سیرو حرکت راه آهن اعلام کرد: روزانه ۸۰ رام قطار باری برنامه ای در شبکه راه آهن اعزام می شود که با برنامه ریزی های بعمل آمده و براساس تعهد شرکت راه آهن به بخش خصوصی این اعزام با کمترین تاخیر به مقصد خواهد رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مرتضی جعفری با اشاره به سیستم پاداش و جریمه ای که براین اساس طراحی و جهت تصویب به هیت مدیره راه آهن ارائه شده است افزود : در این قرارداد از سوی شرکت راه آهن تعهد می شود که کلیه قطارهای کانتینری با کمتر از ۲۰دقیقه تقدم یا تاخر و یا در زمان پیش بینی شده به مقصد برسند و در غیر اینصورت از سوی راه آهن جریمه حمل پرداخت شده و در صورت تحقق نیز شرکتهای باری تعهد به پرداخت رقمی بیشتر از بارنامه خواهند داشت .

وی در تشریح برنامه ریزی های بعمل آمده در خصوص بهره گیری از تمامی فضاهای خالی در گراف در مناطق مختلف راه آهن اظهار داشت : به منظور نظام مند شدن کلیه اعزام ها در شبکه راه آهن و ایجاد سیری روان و ترافیک منظم در شبکه، کلیه خطوط به ROT های مازاد مجهز شده است که بدین وسیله پس از برنامه ریزی گراف قطارهای مسافری و باری برنامه ای ،کلیه مسیرها جهت حرکت هرگونه وسیله نقلیه طبق برنامه تجهیز می شود.

مدیر کل سیر و حرکت راه آهن از آماده سازی مقدمات واگذاری امور مانور قطارها در راستای خصوصی سازی دربرخی از ایستگاه های راه آهن خبر داد و تصریح کرد : بدین لحاظ در ایستگاههای مهمی چون چادرملو، حسن آباد و انشعاب و مانوری جهت انجام اموری چون مانور قطار، بارگیری و تخلیه به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی با اعلام اینکه گراف قطارهای مسافری با حداکثر ظرفیت از اول تیرماه ابلاغ شده است افزود : این اداره کل با تلاش بی وقفه همکاران و برگزاری جلسات مستمر وروزانه درخصوص برگزاری گراف بازرگانی ، بهره وری شبکه راه آهن و ارتقای ایمنی ، در پی به حداکثر رساندن راندمان کاری در شبکه ریلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.