| کد خبر: 139854 |

برگزاری جلسه هماهنگی حج تمتع در فرودگاه اهواز

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از اعزام نخستین گروه از زائرین خوزستانی از 25 مرداد خبر داد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از اعزام نخستین گروه از زائرین خوزستانی از 25 مرداد خبر داد

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان، جلسه هماهنگی ارگان‌های مرتبط با عملیات حج تمتع 96 با حضور معاون سیاسی- اجتماعی استاندار، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان، مدیر کل حج و زیارت استان، معاونین و فرماند‌هان سپاه و پلیس فرودگاه، نمایندگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هواپیمایی نفت ایران، بهداشت شرق اهواز و اورژانس در تالار اجتماعات فرودگاه اهواز برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا رضایی به تشریح برنامه اعزام زائران حج تمتع سال 96 پرداخت و گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده از سوی مقامات عربستانی در سال‌های گذشته، امسال در تلاش هستیم به بهترین نحو ممکن در خدمت زائرین خانه خدا باشیم و در انجام این مهم از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به اینکه اولین پرواز زائران از این فرودگاه در 25 مرداد انجام می‎شود، گفت: تمام واحدها و ادارات مرتبط با عملیات حج از جمله مدیریت ترمینال، اداره فنی مهندسی و تاسیسات، مراقبت پرواز، ایمنی و آتش‌نشانی و الکترونیک و مخابرات هواپیمایی آمادگی کامل جهت ارائه خدمت‌ به زائران بیت‌الله‌الحرام را دارند.

در پایان جلسه معاون استاندار و مدیرکل حج زیارت استان از ترمینال خارجی، محل عبور زائران، نمازخانه‌ها و دیگر نقاط فرودگاه بازدید کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.