| کد خبر: 138293 |

◄ تجلیل از 465 بازنشسته رجا، در هفته تأمین اجتماعی

در هفته تأمین اجتماعی، مراسم بازنشستگی 465 بازنشسته شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا (از سال 1389 تاکنون) با همکاری واحدهای مربوطه این شرکت و در سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

تین نیوز

در هفته تأمین اجتماعی، مراسم بازنشستگی 465 بازنشسته شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا (از سال 1389 تاکنون) با همکاری واحدهای مربوطه این شرکت و در سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

 قائم مقام مدیرعامل شرکت رجا در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 12 نفر از بازنشستگانی که در سالیان گذشته دعوت حق را لبیک گفته بودند و یادآوری هفته تأمین اجتماعی، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از خدمات بازنشستگانی دانست که در طول دوران کاری خود در شرکت رجا خدمت کرده و زحمت کشیده بودند.

 وی با اشاره به محدویت‌های مالی شرکت و عدم برخورداری از حمایت مالی راه آهن ج.ا.ا در ارائه خدمات رفاهی بعد از واگذاری رجا گفت: پس از واگذاری رجا به سازمان تأمین اجتماعی که با تصمیم دولت وقت در سال 1388 انجام شد، تلاش می‌کنیم از امکاناتی که در اختیار داریم تسهیلاتی را برای رفاه بازنشستگان گرامی شرکت فراهم کنیم و در صورت بهبود شرایط مالی خدمات مناسب‌تری را به این عزیزان ارائه دهیم.

 فرهاد فرهمند خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت‌ها و کمک‌های سازمان تأمین اجتماعی، ناوگان رجا بازسازی و نوسازی شده و شرایط برای ادامه کار بهبود یابد.

 سپس، مشاور فرهنگی مدیرعامل رجا نیز پشت تریبون آمد و ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: در نظام هستی، سستی و کندی به منزله بازماندن از کاروان آفرینش است و یکی از موارد درخشش شخصیت انسان، میدان کار و کوشش است. حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در بدو ورود همکاران بازنشسته به سالن مراسم، صفا و صمیمیت همراه با شور و نشاط در چهره‌ها نمایان و مشهود بود، خاطرنشان کرد: ما مردم مسلمان ایران با امید و رجا زنده‌ایم و به لطف خدا امیدواریم و با لطف الهی با نشاط و سرزنده‌ایم. ایشان با نقل حدیثی از امام جعفر صادق (ع) گفت: حضرت می‌فرمایند زندگی روزمره خود را به 4 بخش: مناجات و راز و نیاز با خداوند، معاشرت و ارتباط با برادران و افراد مورد اعتماد، کار و کوشش و تأمین معاش زندگی و همچنین استفاده از لذات حلال تقسیم کنید.

 وی خاطرنشان کرد: حالا که شما عزیزان بعد از 30 سال کار و تلاش به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اید باید بیشتر اوقات خود را در کنار خانواده باشید و به دیدار اقوام و آشنایان، سفر و.. بروید و از ایام خوشِ در کنارِ خانواده بودن لذت ببرید.

 در ادامه، این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از جمله: اجرای موسیقی سنتی، اجرای برنامه‌های طنز از جمله استندآپ کمدی، همراه بود و از بازنشستگان شرکت رجا پذیرایی شد که با صرف وعده ناهار به پایان رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.