| کد خبر: 138007 |

دولت دوازدهم و چاره اندیشی برای جاده مرگ

جاده اهر - تبریز ازجادههای معروفی است که مطرح شدن نام آن بارها و بارها در رسانه ها نه بخاطر خبر اتمام بلکه بخاطر میزان بالای قربانیان این جاده بوده است.

تین نیوز

جاده اهر - تبریز ازجادههای معروفی است که مطرح شدن نام آن بارها و بارها در رسانه ها نه بخاطر خبر اتمام بلکه بخاطر میزان بالای قربانیان این جاده بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  جاده اهر-تبریز یکی از آشناترین جاده ها در میان رسانه هاست و بارها و بارها نام این جاده وحشت در تیترهای خبرنگاران جای گرفته است. جاده ای که تردد خودروهای فراوانی را به خود می بیند اما حجم تصادفاتی که در این جاده اتفاق می افتد بسیار بیشتر از چیزی است که می توان تصور کرد.

وقوع تصادفات در جاده های کشورمان به امری طبیعی تبدیل شده و حالا مرگ بر اثر تصادفات هم ردیف و گاهی جلوتر از مرگ طبیعی قرار می گیرد اما جاده اهر-تبریز به علت میزان بالای کشته شدگان در تصادفات تبدیل به سوژه ای دائمی برای رسانه ها شده است.

شکست سه دولت از جاده مرگ؛ آیا چهارمین دولت به این پروژه پایان خواهد داد؟

عملیات احداث جاده اهر-تبریز در سال 87 کلید خورد و در ابتدا بنا بود که این جاده تا پایان سال 89 به بهره برداری برسد اما تا پایان دولت دهم نیز چنین اتفاقی رخ نداد. با روی کار آمدن دولت یازدهم، روحانی در سفر خود به آذربایجان شرقی وعده داد که این طرح تا سال 95 به پایان خواهد رسید اما بعد از گذشت سه ماه از سال 96 این وعده عملی نشده و زمزمه هایی مبنی بر پایان این پروژه تا سال 98 به گوش می رسد که مشخص نیست این موضوع محقق خواهد شد و یا به مانند یک دهه ای که از آغاز این بزرگراه گذشته است ابتر خواهد ماند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.