| کد خبر: 136618 |

◄ آیا از دعواهای سیاسی خسته شده اید؟

وبلاگ محسن جلال پور-ایران اسلامی بیش از هرزمانی به همدلی آحاد جامعه ،اتحاد جریان‌های مختلف و کنارگذاشتن دعواها و اختلافات سیاسی نیاز دارد. در حالی که خطرات داخلی و بیرونی زیادی متوجه کشور عزیزمان ایران است،سیاستمداران همچنان بر طبل دعوا و اختلافات سیاسی می‌کوبند.

تین نیوز

وبلاگ  محسن جلال پور-ایران اسلامی بیش از هرزمانی به همدلی آحاد جامعه ،اتحاد جریان‌های مختلف و کنارگذاشتن دعواها و اختلافات سیاسی نیاز دارد.

در حالی که خطرات داخلی و بیرونی زیادی متوجه کشور عزیزمان ایران است،سیاستمداران همچنان بر طبل دعوا و اختلافات سیاسی می‌کوبند.

ایران،امروز در معرض ده‌ها چالش بزرگ داخلی و خارجی قرار دارد. در هیچ دوره‌ای این قدر مشکلات کشورمان پرتعداد،عمیق و همزمان نبوده‌است.

هم‌زمانی و در‌هم‌آمیزی مشکلات کوچک و بزرگ داخلی در کنار تهدیدهای بیرونی،اهمیت وفاق و همدلی آحاد جامعه ایرانی را صد چندان کرده‌است. سیاستمدارانی که خود این وضع را به وجود آورده‌اند،اکنون نمی‌خواهند شرایط حساس کشور را درک کنند.

مشکلات فراوان فعلی نشان می دهد؛ آنها نه تنها باری از روی دوش کشور برنداشته‌اند که با تشدید اختلافات و دعواهای بیهوده،مدام بر مشکلات و چالش‌های کشور می افزایند.

این‌روزها به روش‌های مختلف می‌شود صدای مردم نگران را شنید. مردمی که نگران کشور،دین و انقلاب خود هستند.مردمی که نمی‌توانند نگرانی خود را از نابودی اخلاق، ویرانی جنگل‌ها،تنش‌های آبی،بیکاری جوانان،گونه‌های در حال انقراض،رکود اقتصادی،نظام بازنشستگی،بحران بانکی و  ده‌ها مشکل کوچک و بزرگ دیگر پنهان کنند.

مردم می‌گویند حل و فصل مشکلات کشور میان دعوای سیاستمداران به فراموشی سپرده شده و ظاهرا هیچ کس به فکر چاره اندیشی برای چالش‌های موجود نیست.

در این فضای سیاست‌زده و پر از سوء تفاهم که هیچ صدایی جز صدای سیاستمداران شنیده نمی‌شود،می‌خواهم به نخبگان،فعالان سیاسی و اقتصادی،کنش‌گران،روشنفکران،روزنامه‌نگاران و هنرمندان کشورم پیشنهاد کنم،همه با هم در یک پویش اجتماعی، وفاق و همدلی را فریاد کنیم.

ما به طور جدی نیازمند شکل گیری کمپینی برای #وفاق و #پایان_دعواهای_سیاسی و #تمرکز_بر_حل_مشکلات هستیم.

اگر از دعواهای سیاسی و اختلافات بیهوده و دنباله دار سیاستمداران خسته شده‌اید. اگر نگران آینده کشور هستید و اگر فکر می‌کنید مشکلات اساسی کشور میان دعواهای سیاستمداران گم شده، هرجایی که هستید،وفاق را فریاد بزنید.در شبکه‌های اجتماعی از سیاستمداران بخواهید دعواهای بیهوده را تمام کنند و برای توسعه و آبادانی کشور آستین‌ها را بالا بزنند .

هشتگ #پویش_وفاق می تواند حلقه اشتراک همه آنهایی باشد که نگران امروز و فردا و فرداهای کشور هستند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.