| کد خبر: 135809 |

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان:

روند رو به رشد اجرای پروژ ه های راه و شهرسازی گلستان استمرار دارد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با پیمانکاران حوزه راهسازی استان ازشتاب در اجرای پروژ ه های راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با پیمانکاران حوزه راهسازی استان از شتاب در اجرای پروژ ه های راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : حسین محبوبی در این دیدار خطاب به پیمانکاران استان گفت: تغییر در سطح مدیریتی اداره کل نه تنها خللی در امور ایجاد نمیکند بلکه جابجایی مدیران یک امر طبیعی در سیستم های اداری بوده و همواره تغییر مدیریت ها دستاوردهای مهمی را برای سازمان ها ایجاد می کند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی افزود :در این راستا افزایش روند رو رشد پروژه های استان مهم و اجرای پروژه های در دست اقدام با هدف توسعه استان در بخش زیر ساخت ها همچنان باید با قوت و شدت ادامه داشته باشد.

وی ضمن تشکر از بخش خصوصی همکار با اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد:تا کنون پیشرفت فیزیکی پروژه ها قابل توجه بوده و انتظار است این روند ادامه داشته و تاکید نمود سرعت در اجرا نبایدباعث پایین آمدن سطح کیفیت پروژه ها گردد.

محبوبی افزود:بیش از 80درصد از قراردادهای پروژه های راه های روستایی و اصلی وبازسازی منعقد و آغاز شده است و مابقی نیز در حال انتخاب پیمانکار می باشد که بزودی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن تاکید بر تسریع پیمانکاران جهت تحویل اسناد و صورت وضعیت ها جهت ثبت در سامانه صبا افزود امید میرود با پیگیری های مجدانه بعمل آمده در سطوح استانی و ملی تخصیص ها در این بخش 100درصد شود.

وی ساخت راههای روستایی و تعریض و چهاربانده کردن راههای اصلی استان را از اهداف مهم اداره کل در جهت رونق اقتصادی استان و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای بیان کرد و افزود امید می رود با حساسیت های که صورت گرفته کلیه پروژه های در دست اقدام تا پایان سال به پایان رسیده تا هم استانیهای گرامی از آن بهره مند گردند.

مهندس حسین محبوبی با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی در تاریخ 28/3/96 بعنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.