| کد خبر: 135030 |

افتتاح 4 فاز از پروژه تقاطع های غیر همسطح در تهران

صبح امروز بخش هایی از پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار ارتش با بزرگراه امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی همزمان با ایستگاه متروی شهید محلاتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

تین نیوز

صبح امروز بخش هایی از پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار ارتش با بزرگراه امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی همزمان با ایستگاه متروی شهید محلاتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: پل های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بلوار ارتش و همچنین مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی (ع) با بلوار ارتش ، به بهره برداری رسید.
 
 
جاوید با بیان اینکه بهره برداری از دوربرگردان های غیر همسطح بلوار ارتش امکان حذف دوربرگردان همسطح این بلوار را فراهم کرده و سبب افزایش ایمنی ، بهینه سازی گردش های ترافیکی در محدوده طرح و در نتیجه روان تر شدن جریان عبور و مرور در بلوار ارتش خواهد شد، اضافه کرد: پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش یک پل دوربرگردان غیر همسطح با 360 متر طول و 8 متر عرض بوده و پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش نیز یک پل دوربرگردان غیرهمسطح با 130 متر طول و 8 متر عرض است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح مشخصات فنی مسیرهای دسترسی احداث شده در تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی (ع) ، مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش را مسیری 400 متری با 11 متر عرض دانست که متعاقب سرپوشیده سازی بخش شمالی کانال دارآباد به بهره برداری رسیده است.
 
وی گفت: ازسوی دیگر مسیر شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش 500 متر طول دارد و عرض آن به حدود 11/5 متر به (BRT)  می رسد.
 
جاوید ادامه داد: همچنین مسیری به عرض 9 متر به منظور تردد اتوبوس های تندرو صورت یک خط رفت و برگشت در این بخش از تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش احداث شده است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: راه اندازی مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش ، با توجه به توسعه بزرگراه امام علی(ع) تا جنوبی ترین مناطق پایتخت، سبب تقویت ارتباط بزرگراهی جنوب شهر تهران به شمال شرق آن و همچنین مبادی خروجی مرتبط با بزرگراه ارتش خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.