| کد خبر: 134693 |

وجود 28 نقطه حادثه‌خیز در کردستان

رئیس پلیس راه کردستان از وجود 28 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مختلف استان خبر داد و گفت: بیش از 100 نفر در حوادث رانندگی طی تابستان سال گذشته جان خود را در جاده‌های استان از دست داده‌اند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه کردستان از وجود 28 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مختلف استان خبر داد و گفت: بیش از 100 نفر در حوادث رانندگی طی تابستان سال گذشته جان خود را در جاده‌های استان از دست داده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عیسی گوهری ظهر امروز در جلسه ستاد اجرای خدمات سفر تابستانه استان در سنندج با ارائه آماری از تصادفات جاده‌ای در تابستان سال گذشته اظهار کرد: در تعطیلات تابستان سال گذشته متاسفانه 280 نفر کشته و زخمی شده‌اند.

 

وی آمار کشته شدگان در تصادفات جاده‌ای تابستان سال 95 را 100 نفر عنوان کرد و گفت: 180 نفر نیز در این تصادفات مجروح شده‌اند.

 

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه 30 تا 40 درصد تصادفات جاده‌ای استان در تابستان سال گذشته را پلاک‌های خارج استان بوده‌اند، اظهار داشت: این آمار نشان دهند ناآشنایی رانندگان با وضعیت جاده‌های استان بوده است.

 

به گفته گوهری، بیشتر مسافران غیربومی استان که به سمت بانه می‌روند مسیر حرکتشان از مسیر حسین‌آباد می‌رود که این مسئله در برنامه‌ریزی‌های ما در بحث توسعه و استانداردسازی راه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی از وجود 28 نقطه حادثه‌خیز در این استان خبر داد و اظهار کرد: آشکارسازی و ایمن‌سازی این نقاط نقش مهمی در کاهش آمار تصادفات خواهد داشت.

 

وی بر توسعه بیش از پیش خدمات به مسافرین و افزایش تعداد علائم راهنمایی رانندگی و معرفی امکان مختلف از طریق تصب تابلو و غیره را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر دنبال توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم باید با ارائه خدمات هرچه بیشتر مسافران گام اساسی در ارتقای سطح رضایت آنان برداریم.

 

رئیس پلیس راه کردستان از کاهش 50 درصدی تصادفات در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در استان خبر داد و اظهار داشت: سامانه سپهتن از بیستم خرداد ماه امسال روی اتوبوس‌های بین شهری نصب شده است که نقش مهمی در کاهش تخلفات داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.