| کد خبر: 132069 |

لاریجانی:حضور پرصلابت ملت در انتخابات پشتوانه محکم امنیت ملی شد

تین نیوز

 رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در هنگامه ای که در صحنه بین المللی انواع و اقسام مکر و فسون را شاهد هستیم و در منطقه به غایت به هم ریختگی امنیتی وجود دارد، حضور با صلابت ملت در انتخابات، پشتوانه محکم امنیت ملی کشور شد.

 

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی گفت: حضور چشمگیر، غیرتمندانه و با متانت ملت در انتخابات اخیر ستایش برانگیز و غرور آفرین بود.


وی تاکید کرد: در این حماسه کم نظیر تفضل الهی شامل حال ملت شد و با توجهات امام زمان (عج) صفحه جدیدی از قدرت ملی کشور پیش روی ملت ها باز شد و در واقع ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در صحنه بین الملل پیدا کرد.


رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه انتخاب حسن روحانی به عنوان برگزیده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.


لاریجانی همچنین به کمیسیون شوراها ماموریت داد با همکاری مرکز پژوهش های مجلس، وزارت کشور و شورای نگهبان طرحی برای ساماندهی بهتر انتخابات ارائه کند.


وی اظهار داشت: ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در منطقه پیدا کرد، در هنگامه ای که در صحنه بین المللی انواع و اقسام مکر و فسون را شاهد هستیم و در منطقه به غایت به هم ریختگی امنیتی وجود دارد و برخی از قدرت های بزرگ و برخی از کشورهای مساله ساز به بحران امنیتی منطقه می دمند حضور با صلابت ملت پشتوانه محکم امنیت ملی کشور شد و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرد.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.