| کد خبر: 131466 |

متخصصان IT و مخابرات٬ شرکت فرودگاه‌ها را خودکفا کردند

تین نیوز
معاون عملیات هوانوردی گفت: متخصصان IT و مخابرات در شرکت فرودگاه‌ها پیشرفت خوبی داشتند به طوری که این شرکت و ایران را در تهیه نرم‌افزارهای عملیاتی خودکفا کردند. در جلسات منطقه‌ای و جهانی با افتخار تهیه، نگهداری و تعمیر این نرم‌افزارها را به عنوان دستاوردی برای خودکفایی اعلام می‌کنیم.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی در روز جهانی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و روابط‌عمومی در شرکت فرودگاه‌ها٬ گفت: رسالت ما در شرکت فرودگاه‌ها ارایه سرویس و خدمات ناوبری هوایی است و در این میان نمی‌شود تلاش و نقش اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی را نادیده گرفت.

 

وی با بیان اینکه ایران٬ با فرصت‌ها و چالش‌های فراوانی روبه‌رو است که یکی از آن‌ها پراکندگی ایستگاه‌ها و فرودگاه‌هاست، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ارایه خدمات به مردم و ایرلاین‌های داخلی و خارجی صورت گرفت که سود‌آوری و ثروت‌آفرینی آن به نفع مرم کشورمان است.

 

معاون عملیات هوانوردی با اشاره به نقش‌آفرینی بی‌بدیل کارکنان اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، عنوان کرد: در سال گذشته با اتکا به توان شما عزیزان برای هدایت بهتر هواپیماها بیش از ۱۲ هزار کیلومتر راه هوایی به بهره‌برداری رسید. در این پروژه محاسبات، کارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به دست شما انجام شد.

 

به گفته این معاون مه‌آبادی، متخصصان IT و مخابرات در شرکت فرودگاه‌ها پیشرفت خوبی داشتند به طوری که این شرکت و ایران را در تهیه نرم‌افزارهای عملیاتی خودکفا کردند. در جلسات منطقه‌ای و جهانی با افتخار تهیه، نگهداری و تعمیر این نرم‌افزارها را به عنوان دستاوردی برای خودکفایی اعلام می‌کنیم.

 

وی یادآور شد: تکنولوژی صبر نمی‌کند و ما باید خود را با آن همگام کنیم. امروز شاهد نسلی هستیم که عشق و علاقه به خدمت را از پیشکسوتان و بزرگانی همچون «مفتخری» به ارث برده و دانش و مهارت خود را با عشق به خدمت ترکیب می‌کند. در واقع اینک با خیال راحت سکان شرکت را به کسانی می‌سپاریم که سیستم هوایی کشور را بدون خطر می‌توانند مدیریت کنند.

 

اکبری در ادامه ضمن تبریک روز روابط‌عمومی گفت: یکی از بهترین و فعال‌ترین روابط‌عمومی‌ها در ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی را در شرکت فرودگاه‌ها داریم. این روابط عمومی از لحاظ حجم و محتوا به شدت پرکار است.

 

وی افزود: شاهد این موضوع  تعداد روزافزون بازدیدکنندگان اخبار پرتال روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

 

گفتنی است؛ در این مراسم رحمت‌‌اله مه‌آبادی؛ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، ابراهیم مرادی؛ عضو هیات مدیره، غلامحسین باقریان؛ عضو هیات مدیره، محمدرضا امامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، سعید اکبری؛ معاون عملیات هوانوردی، سیداحمد مومنی رخ؛ مشاورعالی مدیرعامل در امور عملیات هوانوردی، علی‌اکبر دلوریان‌زاده؛ مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی، میرسعید صفی‌نیا؛ مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، عبدالرحیم کاشف‌علیپور؛ رییس مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی و حسین رفیعی؛ سرپرست اداره کل املاک و مستغلات حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.