| کد خبر: 130205 |

آخوندی در جمع مدیران شرکت فرودگاه‌ها

◄ پرورش نسل آینده مدیران‌فرودگاهی، مهم‌تر از توسعه فیزیکی فرودگاه‌ها است

تین نیوز
صنعت هوانوردی ایران، صنعتی در تراز جهانی است و مدیران آن باید در سطح بین المللی کار کنند. وزیر راه و شهر سازی با بیان این موضوع افزود: طرح پرورش نسل آینده مدیران‌فرودگاهی بسیار ارزشمند است و این طرح از طرح های توسعه فیزیکی فرودگاهی نیز مهم تر است.
 

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز(۱۹اردیبهشت‌ماه۹۶) عباس آخوندی در حاشیه بازدید از فرآیند اجرای «طرح پرورش نسل آینده مدیران‌فرودگاهی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنده نیز از درخواست کنندگان اجرای «طرح پرورش نسل آینده مدیران‌فرودگاهی» بودم٬ گفت: صنعت هوانوردی ایران، صنعتی است که در تراز جهانی فعالیت می‌کند و مدیران آن باید بتوانند در سطح جهانی کار کنند و فرودگاه‌های ایران می‌بایست با فرودگاه‌های بین‌المللی رقابت داشته باشد.

 

وی ادامه داد: با توجه به تحولاتی که مرتب در این زمینه در دنیا رخ می‌دهد، داشتن مدیران با تراز جهانی بسیار مهم است و از آنجا که جامعه جوان است باید برای رهبری و گرفتن قدرت در این صنعت، نسل جدید را تربیت کنیم. شاید در سنوات گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود که خوشبختانه مورد توجه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها قرار گرفت.

 

آخوندی اظهار داشت: در حقیقت شرکت فرودگاه‌ها با استفاده از سیستم دانشی و علمی توانست رقابتی بین کارشناسان با صلاحیت ایجاد کند.

 

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این شرکت با توجه به توانمندی‌های مختلف از جهات فنی و علمی می‌تواند شایستگی مدیران و کارشناسان این مجموعه را ارزیابی و انتخاب کند. همچنین به تدریج با اعزام آن‌ها به خارج از کشور بتواند نسل آینده مدیران شرکت فرودگاه‌ها را شکل دهد.

 

وی این اقدام را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اجرای این طرح قطعا در آینده از توسعه فیزیکی فرودگا‌ه‌ها نیز بسیار مهم‌تر خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.