| کد خبر: 12691 |

حفظ و صیانت از حریم راهها مهمترین دغدغه است / گلوگاه کمربندی ندارد

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی گلوگاه گفت: حفظ و صیانت از حریم راهها مهمترین دغدغه ما است و در این راستا با تمام توان وارد می شویم.
 
نعمت محمودی ظهر یكشنبه در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره راه و شهرسازی گلوگاه با اشاره به اینكه با تمام خدمت برای خدمت رسانی به مردم وارد شده است افزود: در حفظ و صیانت از راهها از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.
 
وی اظهار داشت: پیگیری مصوبات قبلی در حوزه راه شهرستان، تلاش برای رفع مشكلات حوزه راه، سركشی های منظم و... از جمله برنامه های قابل پیگیری است كه با دقت انجام خواهد شد.
 
محمودی با اشاره به فعال تر كردن گشت های ویژه راه ادامه داد: پاكسازی حریم راه و جمع آوری نخاله و زباله از حریم راه نیز از دیگر مسائلی است كه با برنامه ریزی دنبال می شود.
 
فرماندار گلوگاه نیز با اشاره به اینكه شهرستان گلوگاه كمربندی ندارد بیان داشت: جاده معروف به جاده شاه عباسی جاده میان رویی از لمراسك گلوگاه به شهرستان گرگان در استان گلستان است كه با نگاه ویژه در این رابطه می توانیم شاهد بهسازی و بازسازی این راه بعنوان راه اضطراری در گلوگاه باشیم.
 
عیسی قاسمی طوسی افزود: این جاده به طول 12 كیلومتر است كه باید با رفع تصرفی ها و آزادسازی های زمین ها رد بازسازی دوباره و آسفالت  و استفاده مناسب از آن تلاش شود.
 
وی همچنین با اشاره به عملیاتی شدن مطالعه كریدور شمال به جنوب از گلوگاه به دامغان یادآور شد: این جاده در حدود 80 كیلومتر است كه در حال حاضر مطالعه 6 كیلومتر آن انجام شده كه با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می شود كه نیازمند همكاری راه و شهرسازی در این رابطه هستیم.
 
در این جلسه با تقدیر و تجلیل از تلاش همه جانبه علی اكبر علی اكبری رئیس سابق راه و شهرسازی گلوگاه، نعمت محمودی بعنوان رئیس جدید راه و شهرسازی این شهرستان معرفی شدند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.