| کد خبر: 12593 |

بانک اطلاعات آماری به روز از ماشین آلات راهداری استان ها تهیه می شود

تین نیوز |  مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان گلستان اعلام كرد: با راه اندازی نرم افزار سامانه مدیریت اطلاعات ماشین آلات(c.m.m.s)، بانك اطلاعات آماری به روز و مناسب از ماشین آلات راهداری استان ها تهیه می شود.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در دوره آموزشی كاربری سامانه مدیریت اطلاعات ماشین آلات  (C.m.m.s) با حضور روسای ماشین آلات راه و شهرسازی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و مازندران به میزبانی راه و شهرسازی گلستان گفت: با بكارگیری این نرم افزار، اطلاعات آماری از ماشین آلات استان ها برای نگهداری موثر و افزایش طول عمر آنها بدست می آید كه روسای ماشین آلات راهداری باید پیگیر شرایط نگهداری، رفع نواقص و كمبودها و بهبود وضعیت ماشین آلات باشند.
وی با بیان اینكه علاوه بر منابع انسانی و مالی، ماشین آلات اهمیت ویژه ای در بخش راهداری دارند و عصای دست راهداری در شرایط عادی و بحران هستند، افزود: در سیل اخیر گلستان اگر ماشین آلات راهداری اداره كل نبود، نمی شد خرابی های ناشی از این واقعه را سامان داد.
مصدقی گفت: به هنگام جمع آوری تخریب های ناشی از سیل اخیر، بالابودن عمر ماشین آلات یكی از نقاط ضعف مهمی بود كه كاملا محسوس به نظر می آمد.
نرم افزار c.m.m.s (مدیریت نگهداری مكانیزه ماشین آلات) از سوی سازمان راهداری و با هدف تجمیع آماری و ثبت تعمیرات ماشین آلات راهداری ادارات كل راه و شهرسازی كشور تهیه و راه اندازی شده تا براساس گزارش گیری متنوع، نقاط ضعف سیستم ماشین آلات مشخص شود تا مدیریت ماشین آلات برای نگهداری آنها توسط روسای ماشین آلات راهداری كشور تحقق یابد.
این نرم افزار از سه لایه شهرستان، اداره كل و سازمان راهداری، تشكیل و برای تسهیل دسترسی كاربران در چهار فاز بانك اطلاعات ماشین آلات، كاركرد دستگاه، سوخت و روغن، تعمیرات و سرویس و نگهداری تقسیم بندی شده است.
                                                                                            

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.