| کد خبر: 103325 |

بسته شدن جاده بجنورد - اسفراین توسط اهالی روستای الله وردیخان

تین‌نیوز| اهالی روستای الله وردیخان، در اعتراض به آنچه وضعیت نابسامان عبور و مرور خود عنوان کردند، جاده بجنورد - اسفراین را بستند.

صبح امروز شنبه، 3 مهر  اهالی روستای الله وردیخان که حدودا در سه کیلومتری شهر بجنورد قرار دارد، هر دو باند جاده اصلی را بستند به‌طوریکه خودروهای یک باند از جاده به منظور رسیدن به مقصد مجبور به عبور و مرور از روستای مجاور شدند و خودروهای باند دیگر که هیچ راه دسترسی نداشتند مجبور به توقف شدند.
اهالی روستا طی این اعتراض، خواستار تسهیل در رفت و آمد خود شدند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره اعتراض اهالی مردم روستای الله وردیخان گفت: مردم این روستا نسبت به جاده دسترسی معترض هستند.

محمد مشتری با اشاره به تعریض این جاده در سال های گذشته و ساخت زیرگذر برای عبور و مرور مردم این روستا اظهار کرد: مردم این روستا خواهان ایجاد یک مسیر مستقیم به جاده اصلی هستند. این افراد تقاضای ساخت یک چهار راه در مسیر جاده را دارند اما این موضوع در کمیسیون ایمنی راه ها مطرح شده و بنا به تصمیم کارشناسان این امر امکان پذیر نیست. ایجاد یک مسیر مستقیم در این محل موجب افزایش تعداد تصادفات می شود.

وی در پاسخ به این مطلب که شنیده شده این افراد خواهان پل عابر پیاده هستند؟ بیان کرد: در چند سال گذشته پل عابر پیاده در آنجا نصب شده است اما هیچ کسی از روستاییان از این پل استفاده نمی کنند.

بخشدار مرکزی بجنورد نیز با اشاره به اعتراض مردم روستای الله وردیخان و مسدود شدن جاده بجنورد به اسفراین توسط اهالی این روستا طی صبح امروز گفت: مردم این روستا نسبت به تکمیل نشدن پل زیرگذر واقع در این جاده اعتراض دارند.

محمدعلی نودهی افزود: روستای الله وردیخان در دو سمت جاده بجنورد به اسفراین واقع است و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه مجبور هستند از ضلع غربی به ضلع شرقی جاده تردد کنند.

وی با بیان اینکه ساخت پل زیرگذر به منظور تردد آسان تر اهالی این روستا از چند سال گذشته آغاز شده که هنوز نیمه تمام است، ادامه داد: دانش آموزان برای رفتن به مدرسه مجبور هستند از این پل زیرگذر تردد کنند اما زیر پل هنوز خاکی بوده و به هنگام بارندگی انباشتی از گل به وجود می‌آید و خانواده‌ها دغدغه امنیت رفت و آمد فرزندان خود را دارند.

نودهی اظهار کرد: به هنگام بارندگی و انباشت آب در زیر پل دانش‌آموزان مجبور به رفت و آمد از سطح جاده می‌شوند که این امر نیز در سال گذشته موجب بروز چندین فقره تصادف شده بود.

وی با اشاره به حضور مسئولان اداره کل راه و شهرسازی در صبح امروز بیان کرد: قرار بر این شد تا هر چه سریعتر احداث این پل تکمیل شود و سکوی عابر پیاده نیز ساخته شود. نصب روشنایی و آسفالت از دیگر قول‌هایی بوده که صبح امروز، این اداره کل به اهالی این روستا داده است. 

در چند سال گذشته مردم روستای خداقلی نیز که در مسیر جاده بجنورد به اسفراین قرار دارند به منظور نصب پل عابر پیاده چند ساعتی جاده را مسدود کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.