نهم آذرماه 1392 یکی از عریضترین پلهای تهران در تقاطع خیابان دکتر شریعتی و بزرگراه آیتالله صدر با نام پل صدر افتتاح شد.
کلید ساخت این پل در سال ۱۳۹۰ زده شد. این پل از نظر ارتفاع، یازدهمین پل برتر جهان است و هدف از ساخت آن تکمیل شبکه بزرگراهی شرقی – غربی تهران برای اتصال دو قطب اصلی شمال و شرق به غرب و مرکز شهر بود. با این حال پس از تکمیل و راه اندازی این پل که توسط قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا صورت گرفت؛ ترافیک این مسیر تفاوت چندانی با قبل نداشت و حتی انتقادهایی را در شورای شهر و شهرداری نسبت به تکمیل و راهاندازی چنین پروژه عظیمی در پی داشت. منتقدان اعتقاد دارند هزینه ساخت این پل می توانست صرف ساخت و تکمیل پروژه های مترو تهران شود تا بار ترافیکی تهران به زیر زمین منتقل شود.
تصاویری از این پل را در سالگرد راهاندازی آن ببینید.
در جریان سفر معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به استان زنجان، پروژه های عمرانی حوزه راه مورد…
پل معلق ورگه سران سرعین، که به عنوان پل وحشت نیز شناخته میشود، یک پل سه طبقه معلق است که در منطقه نمونه گردشگری…
عملیات تعریض و بهسازی آزادراه ساوه–سلفچگان به طول ۶۵ کیلومتر امروز یکشنبه 4 آبان ماه آغاز شد.
روایتی از ایستگاه هایی که به گالری هنری، بنای یادبود و آلبوم خاطرات مشترک تهرانی ها تبدیل شده اند.