پس از چند ساعت اختلال؛
پروازهای فرودگاه امام به حالت عادی برگشت
تین نیوز | یک مقام مسئول در فردگاه امام خمینی (ره) از برطرف شدن مشکل صدور کارت پرواز از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح خبر داد و گفت: قطع این سیستم از طرف شرکتهای ایران ایر و سامان بوده که هندلینگ آن را برای فرودگاه انجام میدهند.
علی کاشانی در خصوص بروز مشکل در فرودگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: سیستمهای پذیرش فرودگاه همگی سالم هستند و امکان ارایه خدمات به مسافران را دارند اما امروز صبح به دلیل قطع خط ارتباطی شرکتهای ایران ایر و سامان با این فرودگاه مشکل در صدور کارت پرواز ایجاد شد.
وی با بیان اینکه این سیستم با همکاری این دو شرکت فعالیت می کند، گفت: سیستم پذیرش مسافر توسط این دو شرکت هندلینگ می شود که به دلیل قطع خط ارتباطی، صدور کارت پرواز برای مسافران با مشکل مواجه شده بود.
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح این مشکل برطرف شده است و تمامی پروازها به روال عادی بازگشته اند، بیان کرد: از صبح مسافران 4 پرواز درگیر این موضوع شده بودند که به دلیل چک دستی، شلوغی و ازدحام ایجاد شده بود در غیراینصورت مشکلی وجود نداشت.
کاشانی تصریح کرد: پیگیری دلایل قطع شدن این خط با شرکت های ایران ایر و سامان است بنابراین مشکلی متوجه فرودگاه امام خمینی (ره) نیست و در حال حاضر هم مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.