| کد خبر: 8681 |

پس از چند ساعت اختلال؛

پروازهای فرودگاه امام به حالت عادی برگشت

تین نیوز | یک مقام مسئول در فردگاه امام خمینی (ره) از برطرف شدن مشکل صدور کارت پرواز از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح خبر داد و گفت: قطع این سیستم از طرف شرکت‌های ایران ایر و سامان بوده که هندلینگ آن را برای فرودگاه انجام می‌دهند.
 
علی کاشانی در خصوص بروز مشکل در فرودگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: سیستم‌های پذیرش فرودگاه همگی سالم هستند و امکان ارایه خدمات به مسافران را دارند اما امروز صبح به دلیل قطع خط ارتباطی شرکت‌های ایران ایر و سامان با این فرودگاه مشکل در صدور کارت پرواز ایجاد شد.
 
وی با بیان اینکه این سیستم با همکاری این دو شرکت فعالیت می کند، گفت: سیستم پذیرش مسافر توسط این دو شرکت هندلینگ می شود که به دلیل قطع خط ارتباطی، صدور کارت پرواز برای مسافران با مشکل مواجه شده بود.
 
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح این مشکل برطرف شده است و تمامی پروازها به روال عادی بازگشته اند، بیان کرد: از صبح مسافران 4 پرواز درگیر این موضوع شده بودند که به دلیل چک دستی، شلوغی و ازدحام ایجاد شده بود در غیراینصورت مشکلی وجود نداشت.
 
کاشانی تصریح کرد: پیگیری دلایل قطع شدن این خط با شرکت های ایران ایر و سامان است بنابراین مشکلی متوجه فرودگاه امام خمینی (ره) نیست و در حال حاضر هم مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.