| کد خبر: 238842 |

کتاب "آخرین بازمانده: در نمایشگاه هوانوردی عرضه می شود؛

◄ آخرین بازمانده؛ روایتی تحلیلی از تاریخ صنعت هوانوردی ایران

این کتاب اولین نوع از تاریخ شفاهی حوزه هوانوردی است که علاوه بر بیان تاریخ هوانوردی کشور، خواننده را با رویکردها و سیاست های اجرایی مدیران مختلف این حوزه، در دوره های مختلف نیز آشنا می نماید. و در لابلای سطور آن، خواننده در جریان نقدها و انتقادات راوی نیز قرار می گیرد.

تین نیوز

آخرین بازمانده؛ روایتی تاریخی و تحلیلی از هوانوردی کشور طی سه دهه اخیر کشور است که توسط آقای دکتر علیرضا منظری که 30 سال در صنعت هوانوردی کشور فعالیت داشته بازگویی شده است. این کتاب حاصل ده ها ساعت مصاحبه و گفتگو با آقای منظری است و در آن تلاش شده روایتی جذاب و خواندنی از تاریخ و تجربیات گوینده  در اختیار خواننده قرار گیرد. از آنجا که راوی این تاریخ مسئولیت های مختلفی در سطوح کارشناسی تا معاونت سازمان هواپیمایی کشوری را داشته است و نیز با توجه به رشته تحصیلی‌ و مسئولیت های اداری‌اش، وی را در جریان مسایل و موضوعات مختلف قانونی و حقوقی، اجرایی و ستادی، و نیز با توجه به حضور در ایکائو، از وی تحلیل گری خبره در حوزه تخصصی هوانوردی ساخته، و موجب شده مسایل حوزه هوانوردی را با نگاه موشکافانه و تحلیلی بیان نماید. 

این کتاب اولین نوع از تاریخ شفاهی حوزه هوانوردی است که علاوه بر بیان تاریخ هوانوردی کشور، خواننده را با رویکردها و سیاست های اجرایی مدیران مختلف این حوزه، در دوره های مختلف نیز آشنا می نماید. و در لابلای سطور آن، خواننده در جریان نقدها و انتقادات راوی نیز قرار می گیرد.

2-site

بدون اغراق این کتاب مرجعی است که می تواند مورد بحث و نظر و کنکاش بسیاری از دست اندرکاران و تحلیل گران صنعت هوانوردی در بخش خصوصی و دولتی و .... باشد.

از همه خوانندگان این کتاب دعوت می کنیم دیدگاه های خود؛ اعم از پیشنهادها و انتقادهایی که به نظرشان می رسد در اختیار ناشر یا نویسنده قراردهند تا راهگشای اقدامات و چاپ بعدی کتاب قرار گیرد. 

این کتاب که در راستای ثبت و تدوین تاریخ شفاهی صنعت حمل و نقل و تهیه شده، گامی است برای اعتلای صنعت هوانوردی که امید است با استقبال متخصصین این حوزه، مورد استفاده شایسته مدیران، کارشناسان و متخصصان این حوزه قرارگیرد. همچنین تاریخ شفاهی اقدامی است برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش زیسته متخصصان صنعت کشور که با تلاش بی وقفه در مسیری صعب و ناهموار حاصل شده است. و این تجربه باید از طریق بیان خاطرات افراد و ثبت آنها به بدنه جوان و کارشناسی صنعت منتقل شود.

کتاب آخرین بازمانده توسط نشر " تین نگار " منتشر شده است.

علاقمندان برای دریافت این کتاب می توانند روی این لینک کلیک نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 0

    تاریخ را معمولا یک آدم بی طرف می نویسه نه کسی که خود در وضعیت وخیم امروز صنعت به نوعی شریک بوده

  • ناشناس 3 0

    اصولا تاریخ چیزی جز دروغ نیست. این اقا همونیه که سر هواپیمای اوکراینی دو روز منکر حمله موشکی شد و بعدا حرفش را عوض کرد. قطعا در کتاب ایشان هم چیزی جز مطالب از پیش هماهنگ شده نیست. چنین کتابی به چه درد جامعه هوانوردی می خوره؟