| کد خبر: 236578 |

سپاه برنامه‌ای برای تغییر نام فرودگاه کرمان ندارد

سپاه پاسداران متولی امور حاج قاسم است، اما چنین نظری ندارد.

تین نیوز

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه گمانه‌زنی‌هایی برای تغییر نام فرودگاه کرمان از "آیت الله هاشمی رفسنجانی" به نام سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" در فضای مجازی مطرح شده است گفت: سپاه پاسداران متولی امور حاج قاسم است، اما چنین نظری ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین معروفی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان با بیان اینکه حاج قاسم را به عنوان فرزند انقلاب کوچک نکنید زیرا شهید سلیمانی اصلا به‌دنبال این قبیل مسائل نبود افزود: ما درصدد ترویج مکتب حاج قاسم برگرفته از آرمان های امام و شهدا در جامعه هستیم و در این زمینه نباید به جای فعالیت های اصلی به حواشی پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه باید کارهای بزرگی در ادامه مکتب شهید سلیمانی انجام دهیم تصریح کرد: در حوزه گلزار شهدا نیاز به طرحی جامعی داریم که توسط قرارگاه خاتم الانبیا (عج) در حال انجام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: کرمان شهری جهانی است و نباید با دید عاطفی و احساسی در کارها جلو برویم؛ در این خصوص اولویت های شهردار جدید کرمان برای جامعه امیدبخش است.

وی با بیان اینکه کرمان به عنوان پایتخت جهان اسلام باید رسمیت یابد افزود: برگزاری آیین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید درخور این شهید باشد.

سردار معروفی تصریح کرد: همانطور که مردم کرمان در انتخابات اخیر و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سربلند بودند و بیشترین رای را مستضعفان این استان در انتخابات اخیر به صندوق ها انداختند، باید به آنها توجه کنیم.

وی یادآور شد: فعالیت های مدیریت شهری را اولویت بندی کنیم و با مردم شفاف حرف بزنیم زیرا آنان زمانی که صداقت ما را ببینند به ما کمک می کنند؛ ضمن اینکه باید روزی این شهر را تحویل دهیم لذا باید ابتدا عدالت را در شهر برقرار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: هرچه بتوانیم و هرجا متعلق به مردم باشد در کنار شهرداری هستیم و در هر عرصه ای که بتوانیم سنگی از جلو پای مردم برداریم حضور داریم.

وی گفت: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار پیشین کرمان ‌با مردانگی و جوانمردی ۱۸۰ نماد حاج قاسم را در کرمان ایجاد کردند که در کشور بی نظیر بود و کرمانی ها در این زمینه با نگاه اعتقادی به صحنه آمدند.

 سعید شعرباف تبریزی در این مراسم به صورت رسمی به عنوان شهردار کرمان معارفه و از خدمات سیدمهران عالم زاده شهردار پیشین تشکر شد.

شعرباف تبریزی ششم شهریورماه به عنوان شهردار منتخب دوره ششم شورای کرمان برگزیده و حکم وی اوایل مهرماه امسال توسط وزارت کشور تایید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.