| کد خبر: 210998 |

شرکت هواپیمایی قطر تعدادی از کارمندان خود را اخراج می‌کند

شرکت هواپیمایی قطر بدون اشاره به آمار اعلام کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاثیر منفی این بیماری بر اقتصاد، این شرکت مجبور است تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کند.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی قطر بدون اشاره به آمار اعلام کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاثیر منفی این بیماری بر اقتصاد، این شرکت مجبور است تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شبکه " سی ان بی سی " روز چهارشنبه گزارش داد که یاد داشتی از مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر مبنی بر اینکه باید بسیاری از کارمندان از جمله میهمانداران این شرکت اخراج شوند را دریافت کرده است.   

شرکت هواپیمایی قطر دارای حدود ۳۰ هزار کارمند است که پیش از شیوع بیماری کرونا با ۲۶۰ هواپیما به ۱۶۰ نقطه جهان پرواز داشت اما اکنون تنها به ۳۵ نقطه جهان پرواز دارد. 

این شرکت در ماه مارس گذشته مجبور به اخراج حدود ۲۰۰ کارمند به دلیل شرایط بد اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا شد. 

مدیر عامل شرکت هواپیمایی قطر  ۱۵ فروردین امسال هشدار داد، با توجه به شرایط بحرانی ایجاد شده بر اثر همه گیری ویروس کرونا موسوم به (کووید-۱۹)، این شرکت مجبور است در نهایت از دولت قطر درخواست کمک مالی کند.

همزمان با متوقف شدن فعالیت شرکت های هواپیمایی در جهان در پی شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹)، تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که شرکت های هواپیمایی در خاورمیانه متحمل هزینه سنگینی خواهند شد و این شرکت ها امیدوارند از دولت ها که آنها نیز به نوبه خود به دلیل کاهش درآمدها با مشکلاتی رو به رو هستند، کمک های مالی فوری دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.