| کد خبر: 179349 |

◄ ارائه اینترنت در پرواز به مسافران هواپیمایی امارات توسط «سیتا آن‌ایر»

شرکت سیتا آن ایر موفق شد تا چالش هماهنگ‌سازی دیجیتال را با یکپارچه‌سازی برنامه‌های موجود در شرکت هواپیمایی امارات به سرانجام برساند.

تین نیوز

شرکت «سیتا آن ایر» به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ی سرویس ارتباط وای فای (Wi Fi) درون پروازهای شرکت هواپیمایی امارات را انتخاب شد و از طریق امکان دسترسی به اینترنت و شبکه‌ی وای فای (Wi-Fi hub) موجب شد تا شرکت هواپیمایی امارات بتواند خدمات IFC (تبادل اطلاعات با سایر افراد خارج از هواپیما) را در بیش از 200 هواپیما خود ارائه دهد و این پروژه توانست مدال بهترین نوآوری شخصی‌سازی خدمات را در سال 2017 از آن خود کند.

پروژه‌ی اینترنت در پرواز شرکت «سیتا آن‌ ایر» برای شرکت هواپیمایی امارات (سرویس یکپارچه‌ی ارتباطی برای مسافران در پرواز) به همراه برنامه باشگاه مسافران وفادار سبب شد که شرکت هواپیمایی امارات جایزه‌ی مسئولیت‌پذیری ایرلاین‌ها در قبال مسافران ویژه به علت ارائه خدمات ممتاز به آن‌ها کسب کند. این اقدام منسجم اولین گام جهت ارائه خدمات اختصاصی تبادل اطلاعات به مسافرین شرکت هواپیمایی امارات بود.

علاوه بر 20 مگابایت دیتای رایگان برای تمامی مسافرین عضو باشگاه مشتریان وفادار، شرکت هواپیمایی بسته‌های پیشنهادی مناسبی برای بسته‌ی وای فای درون پرواز به مسافرین خود ارائه می‌دهد که میزان آن بر اساس نوع عضویت و کلاس پروازی مسافر مشخص می‌گردد.

خدمات جدید شرکت هواپیمایی امارات، ابزاری برای در ارتباط بودن و قدردانی کردن از مشتریان وفادارش است. خدمات به‌گونه‌ای خاص طراحی و ارائه شده است تا به راحتی و با تمامی دستگاه‌ها و از طریق وای فای بتوان به آن متصل شد و استفاده کرد .

در سال نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی هواپیما شرکت سیتا یک گزارش جامع و دقیقاً از ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر ماهواره ارائه کرد و از این طریق ارتباط مطمئن و با دسترسی مداوم و بدون قطعی اینترنتی و از طریق ماهواره‌های مختلف و تکنولوژی درون پرواز کنونی ناوگان امارات را فراهم کرده است و این اقدام بدون تحمیل هزینه به‌روزرسانی تجهیزات سخت‌افزاری انجام شده است.

دومینیک ال‌باز (Dominique Elbez) معاونت مسئول در تبیین استراتژی محصولات شرکت سیتا آن ایر (از شرکت‌های زیرمجموعه سیتا) می‌گوید: ما با همکاری شرکت هواپیمایی امارات توانستیم ایده و رویای ارتباطات اینترنتی مبتنی بر ماهواره را به منصه ظهور برسانیم که البته این فناوری در نمایشگاه دکوراسیون داخلی هواپیما در سال 2016 معرفی کرده بودیم و در یک پروژه‌ی پیچیده هماهنگ‌سازی دیجیتال توانستیم برای هر دو طرف مزیت رقابتی پایدار بسازیم.

شرکت «سیتا آن ایر» موفق شد تا چالش هماهنگ‌سازی دیجیتال را با یکپارچه‌سازی برنامه‌های موجود در شرکت هواپیمایی امارات به سرانجام برساند تا تجربه‌ ارتباط با ماهواره‌های مختلف را در شرکت هواپیمایی امارات به‌طور یکپارچه ارائه کند. ما با هماهنگی شرکت هواپیمایی امارات گام‌به‌گام به جلو حرکت کردیم و در این پروژه پیشرفت نمودیم تا به دیدگاه و نقطه نظراتشان را درک کنیم و درنهایت تجربه‌ی ارائه اینترنت در پرواز را برای مسافران محقق سازیم.

پژوهش‌های سیتا در سال 2017 در مورداستفاده مسافران از اینترنت که به‌عنوان خواسته مسافران و روندهای آتی در ارزیابی سالانه سال 2017 منتشر شد و مشخص کرد که مسافران کشور امارات علاقه بیشتری نسبت به میانگین جهانی برای ارسال و دریافت ایمیل و پیامک و تصویر و ویدئو توسط گوشی هوشمند خود در پرواز را دارند.(در حدود 55 درصد). به‌علاوه گزارش سیتا نشان داد که مسافران جهانی نیاز بیشتری به تجربه‌ی شخص دیجیتال نسبت به حالت عمومی آن در سفرهای خود دارند. به عبارتی دیگر تقاضا برای اتصال به اینترنت برای انجام امور شخصی به‌صورت فزاینده افزایش یافته است .

11

این پروژه خدمات زیر را به‌عنوان مجموعه‌ی از پیشنهاد‌ها مسافران هوایی اضافه کرده که شامل :

  1. توانایی log on شدن در پرواز بر اعتبار و درجه مسافران وفادار باشگاه مشتریان شرکت هواپیمایی امارات
  2. خوش‌آمد گویی توسط پیغامی شخصی ارائه‌ی پیشنهاد‌هایی به مسافران برحسب کلاس پروازی و ردیف صندلی‌شان برای استفاده از اینترنت در درون پرواز
  3. پیشنهاد‌ها بسته‌های اینترنتی از طرح‌های تخفیف‌دار تا اینترنت رایگان و نامحدود .
  4. امکان عضویت در برنامه‌ی وفاداری شرکت امارات در درون پرواز
منبع: سیتا آن ایر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.