| کد خبر: 156304 |

◄ توافق دو ایرلاین روسی و ژاپنی برای سفر ارزان‌قیمت

خطوط هوایی ژاپن و ایروفلوت روسیه توافقنامه همکاری استراتژیک برای پیگیری فرصت های تجاری با هدف گزینه های بیشتر برای سفر میان روسیه و ژاپن، به امضاء رساندند.

تین نیوز

خطوط هوایی ژاپن و شرکت سهامی مشترک ایرفلوت و هواپیمایی روسیه توافقنامه همکاری استراتژیک به منظور دستیابی به فرصت های تجاری امضا کردند که بطور بالقوه برای مشتریان هر دو شرکت هواپیمایی امکان سفر آسان بین روسیه و ژاپن را فراهم می کند.

از زمان اجرایی شدن قانون  تسهیل دریافت ویزا برای اتباع دو کشور روسیه و ژاپن از اول ژانویه 2017، تقاضا سفر بین دو کشور به میزان زیادی افزایش یافته است دو ایرلاین با هم توافق کرده اند تا با همکاری یکدیگر باعث بیشتر شدن این سفرها نیز گردند.

بعنوان اولین قدم، خطوط هوایی ژاپن و ایروفلوت موافقت کردند که برنامه به اشتراک‌گذاری پروازهای داخلی و بین‌المللی را آغاز کنند. مرحله اول همکاری آنها در این زمینه برای سال 2018 برنامه‌ریزی شده است.

علاوه بر، همکاری در زمینه به اشتراک‌گذاری پروازها بین خطوط هوایی ژاپن و ایرفلوت، این دو ایرلاین باید همکاری‌های مشترک دیگری در زمینه‌های مختلف شامل برنامه‌های مکرر پروازی و فرودگاه پشتیبان که در راستای همکاری‌های آتی آن‌هاست نیز داشته باشند.

هواپیمایی ژاپن در حال حاضر چهار پرواز هفتگی از فرودگاه ناریتا توکیو به فرودگاه دومودِدُوُو مسکو با استفاده از هواپیمای بویینگ 8-787 دارد.بین جولای و اکتبر 2017 این پروازها برای مدت کوتاهی به هفت پرواز در هفته افزایش پیدا کرد تا پاسخگوی تقاضاها در اوج سفر تابستانی باشد.

منبع: press.jal.co.jp

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.