بازدید سایت : ۵۵۳۳۲

رونق اقتصادی سرخس با برقراری پرواز

رونق اقتصادی سرخس با برقراری پرواز

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی گفت: رویکرد ما، نگاه ویژه به شهرستان سرخس است و قطعاً برای برقراری پروازها در فرودگاه سرخس پیگیری لازم انجام خواهد شد.
به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، در دیدار مروج‌الشریعه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با محمدباقر قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، مسائل فرودگاه سرخس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمدمهدی مروج الشریعه در این دیدار، مهمترین عامل جذب سرمایه‌گذار در شهرستان سرخس را راه‌اندازی فرودگاه عنوان کرد و گفت: این امر بی‌شک منجر به رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.
وی خواستار رفع مشکلات هوانوردی فرودگاه سرخس به منظور راه‌اندازی پروازها شد و این امر را در توسعه پایدار منطقه مثبت ارزیابی کرد. 
همچنین قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی در این دیدار گفت: رویکرد ما نگاه ویژه به شهرستان سرخس است و قطعاً برای برقراری پروازها در فرودگاه سرخس پیگیری لازم انجام خواهد شد.
وی بهترین مزیت شهرستان سرخس را حضور تجار و بازرگانان، همچنین پالایشگاه گاز عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت‌ها به‌‌عنوان فرصت در عملیاتی کردن فرودگاه استفاده خواهیم کرد.
گفتنی است؛ فرودگاه سرخس در سال 1375 ساخته شده و متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.