| کد خبر: 265734 |

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه تهران کرج محدوده شهرک جهان نما و محور شهریار تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس خبر داد.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی از بارش برف و باران در محورهای چالوس و فیروزکوه و پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای خراسان شمالی، گلستان، خوزستان، سمنان، قزوین و زنجان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی گفت: تردد  در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت مسیر رفت و برگشت، روان است. همچنین، محورهای چالوس و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و محور هراز و آزادراه قزوین رشت، دارای بارش باران و مه گرفتگی و آزادراه تهران شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه تهران کرج محدوده شهرک جهان نما و محور شهریار تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس خبر داد.

برقی گفت: در برخی از محورهای استان های خراسان شمالی، مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش برف و باران و  پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های خراسان شمالی ، گلستان ، خوزستان ، سمنان ، قزوین و زنجان گزارش شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.