| کد خبر: 257806 |

رونمایی از سایت و نرم‌ افزار جدید مرکز مدیریت راه‌ های کشور

سایت و نرم افزار ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه های کشور با حضور امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با هدف بهبود ارائه خدمات به کاربران جاده ای رونمایی شد.

تین نیوز

سایت و نرم افزار ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه های کشور با حضور امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با هدف بهبود ارائه خدمات به کاربران جاده ای رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه های این سازمان در خصوص سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به تمایل روزافزون به استفاده از درگاه های اینترنتی و نیاز به استفاده از قالب های جذاب، استاندارد و به روز دنیا، با بررسی مشکلات و نواقص، سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه های این سازمان بازنگری و بازطراحی شد و با امکانات و قابلیت های به بهره برداری رسید .

وی با اشاره به تغییرات انجام شده گفت: قابلیت نمایش تصاویر تمام محورها در یک قاب (شبیه سازی wall map سالن عملیات این مرکز )، بهسازی رابط کاربری در راستای افزایش جذابیت بصری سایت، بازطراحی آیکن و لوگوهای سایت، ایجاد نقشه راه های کشور با قابلیت نمایش تمام عوارض جغرافیایی و امکان مشاهده تصاویر یک محور خاص پس از مسیریابی از جمله تغییراتی است که در سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ (اپلیکیشن) انجام شده است.
وی ارتقاء و بهبود سایت از لحاظ شکل و چیدمان ظاهری، بروزرسانی صفحه اختصاصی کریدورهای مهم کشور، قابلیت ثبت نام کاربر در سایت جهت دریافت خدمات مازاد، بهبود صفحه اخبار و اطلاع رسانی و طراحی نقشه مترویی راه های کشور برای اولین بار در سامانه 141 را از دیگر قابلیت های این سامانه ذکر کرد.
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور ابراز امیدواری کرد ایجاد سایت و اپ جدید مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ، گامی ارزشمند در جهت بهبود ارائه خدمات دانش بنیان و مردم پایه و ایجاد رضایت عمومی باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.