| کد خبر: 198756 |

◄ تدابیر پلیس برای ساماندهی پیاده روی زوار مشهد

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود از تدابیر جدید برای ساماندهی مراسم پیاده وری زوار امام رضا خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود از تدابیر جدید برای ساماندهی مراسم پیاده وری زوار امام رضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها به دلیل افزایش سفرها به مقدس مشهد و تردد هموطنان به صورت پیاده در محورهای منتهی به این شهر، تردد همه وسایل نقلیه شامل تریلر و کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی ساعت 22 روزهای جمعه الی سه شنبه  مورخ  98/8/3 الی  98/8/7 در محورهای اصلی استان ممنوع است. تردد تمامی وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد- ملک آباد  به صورت 24 ساعته در روزهای پنجشنبه الی دوشنبه  مورخ های 98/8/2 الی  98/8/6  ممنوع است و این مسیر به تردد زائران پیاده اختصاص پیدا می‌کند.

این گزارش هم‌چنین حاکی است، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز سه شنبه مورخ98/8/7 تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود، ضمن این‌که برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری خواهدبود.

  در ادامه  محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور،  تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 13 الی24 روز سه شنبه مورخ 98/8/7  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در بخش دیگری از اطلاعیه مرز مدیریت راه‌ها آمده است، تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ98/8/1 تا ساعت 12 روز شنبه مورخ98/8/11 از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد ، محورهای قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه – مشهد وبالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مجاز خواهد بود.                                                                  

در محور هراز نیز  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز سه شنبه مورخ 98/8/7 از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 الی24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن دشت محدوده مشاء یک طرفه خواهد شد. اما تردد وسایل نقلیه سنگین که حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی هستند در محورهای کندوان و هراز در این مدت مجاز خواهد بود.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2217 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 6.1 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. هم‌چنین سهم وسایل نقلیه سنگین 11.8درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.