| کد خبر: 202289 |

۱۳۷#* به خدمات مترو رسید

شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و داده‌هایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاه‌ها را دریافت نمایند.

تین نیوز

شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و داده‌هایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاه‌ها را دریافت نمایند. به این شیوه ایستگاه‌های دارای این امکانات در خط انتخابی، قابل مشاهده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران،  امکانات اطراف هر ایستگاه نیز به این ترتیب قابل مشاهده است و شهروندان می‌توانند با استفاده از کدهای مرتبط با این امکان از وجود بیمارستان‌ها، مساجد، مراکز فرهنگی، تفریحی و تجاری و امکانات رفاهی اطراف ایستگاه مورد نظر خود نیز اطلاع یابند.

امکانات رفاهی قابل استعلام بر بستر USSD شامل مواردی همچون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله برقی، آسانسور، باجه بلیت اعتباری و خودپرداز بانک است. پایانه اتوبوس‌رانی، پایانه تاکسیرانی و پارکینگ نیز از جمله موارد قابل استعلام درباره ایستگاه‌های مترو است.

پلیس مترو و خروجی اضطراری و همچنین رمپ ویژه جانبازان، توان‌یابان و مسیر روشندلان از موارد اضطراری و ویژه ایستگاه‌هاست که از این طریق می‌توان به آن دسترسی داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.