| کد خبر: 197570 |

◄ امسال ۵ ایستگاه جدید در خط ۷ مترو تهران افتتاح می‌شود

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از آبان ماه به‌طور متوسط هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه تا پایان سال ۵ ایستگاه را در خط هفت مترو تهران وارد مدار بهره‌برداری خواهیم کرد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از آبان ماه به‌طور متوسط هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با اشاره به اینکه تا آخر امسال بطور متوسط پنج ایستگاه از خط هفت مترو تهران برای استفاده شهروندان و مسافران آماده می‌شود، گفت: سایر ایستگاه‌های خط هفت شامل شش ایستگاه دیگر در سال ۹۹ افتتاح خواهند شد.

امام با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه امام حسین و ۱۴ سامانه تهویه جدید در خط شش مترو تهران، گفت: در راستای رویکرد شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) مبنی بر راه‌اندازی بطور متوسط هر ماه یک ایستگاه مترو، ماه آینده نیز ایستگاه مولوی در خیابان مولوی را افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: در صورت تامین به موقع منابع مالی؛ تا آخر سال ۹۸ شهروندان و مسافران مترو می‌توانند از ۱۵ ایستگاه خط هفتبرای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ایستگاه‌های مولوی، برج میلاد، شهید محلاتی، باقرخان و قیام جزو ایستگاه‌هایی هستند که تا پایان سال آماده افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به ضرورت راه‌اندازی پست برق شرقی خط ۷ جهت انتقال و توزیع هرچه بیشتر و بهتر انرژی در این مسیر ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی ۵ ایستگاه خط ۷ مترو تهران شاهد کاهش بیشتر سرفاصله حرکت قطارها باشیم.

خط هفت مترو تهران به‌طول ۲۷ کیلومتر و ۲۲ ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌اله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.