| کد خبر: 19597 |

آغاز عملیات اجرایی پروژه ساخت مترو اسلامشهر در سال جاری / ضرورت تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل

 تین نیوز | نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: پیگیری هایی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته است که به طور حتم خروج خودروهای فرسوده و ورود خودروهای نو و جایگزین باعث کاهش آلودگی هوای تهران و مصرف سوخت خواهد شد.
 
سید مهدی هاشمی در خصوص مشکلات استان تهران،گفت:درحال حاضر اصلی ترین و مهمترین مشکل در استان تهران موضوع آلودگی هوا،سیستم حمل و نقل و بحث آب و فاضلاب است.
 
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا و حمل و نقل اثر مستقیمی برروی یکدیگر دارند،تصریح کرد: بحث حمل و نقل عمومی با اولویت حمل و نقل ریلی بارها در دستور کار مجمع نمایندگان استان تهران بوده و از سوی کمیسیون عمران پیگیری شده است.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:با توجه به اقدامات مثبت انجام شده و اقداماتی که در دست اجرا است امیدواریم طول خطوط مترو تهران از مرز 22 کیلومتر در سال هم عبور کند.
 
هاشمی،افزود:انتظار داریم در سال 93 و 94 بیش از 25 کیلومتر در سال به طول خطوط ریلی مترو تهران اضافه شود.
 
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: موضوع حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوسرانی و هم بخش تا کسیرانی به طور جدی پیگیری شده و در حال حاضر اقدامات خوبی در دستور کار مسئولان ذی ربط قرار گرفته است.
 
آغاز عملیات اجرایی پروژه ساخت مترو اسلامشهر در سال جاری
 این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت: بخش عمده ای از شهرک های اقماری و شهرستان های استان تهران هم در دست مطالعه و اقدام است که امیدواریم امسال عملیات اجرایی پروژه عمرانی ساخت مترو اسلامشهر آغاز شود.
 
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: درحال حاضر پروژه های عمرانی ساخت مترو در شهرستان های پردیس،هشتگرد و ورامین هم مراحل مطالعاتی خود را طی می کند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت: مشکلات بخش آب و فاضلاب استان تهران در حال پیگیری و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و همچنین حل مشکل آب روستاهای اطراف تهران هم دردست مطالعه و اجرا است.
 
ضرورت تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل 
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،در خصوص موضوع آلودگی هوای تهران،گفت: پیگیری هایی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل صورت گرفته است که به طور حتم خروج خودروهای فرسوده و ورود خودروهای نو و جایگزین باعث بهبود وضعیت حمل و نقل،کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت خواهد شد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت:در حال حاضر مشکلات اجتماعی، شهرسازی و معماری استان تهران از سوی اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در حال پیگیری و اجرا است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.