| کد خبر: 257453 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ چگونه در بازی روبلاکس روباکس رایگان بگیریم

روبلاکس (Roblox) یک پلتفرم بازی آنلاین می باشد که به کاربران امکان می ‌دهد تا بتوانند بازی ‌های مختلف را ایجاد و تجربه کنند.

تین نیوز

روبلاکس (Roblox) یک پلتفرم بازی آنلاین می باشد که به کاربران امکان می ‌دهد تا بتوانند بازی ‌های مختلف را ایجاد و تجربه کنند. یکی از عوامل جذابیت روبلاکس برای کاربران، امکان دریافت روباکس‌ هایی می باشد که به عنوان واحد ارزی در بازی مورد استفاده  قرار می گیرند. در این مقاله، به بررسی چگونگی دریافت روباکس ‌های رایگان در بازی روبلاکس می ‌پردازیم.

roblox بازی روبلاکس

اجزا اصلی بازی روبلاکس

  • اکانت کاربری:

هر کاربر در روبلاکس، باید با یک اکانت کاربری شخصی ثبت نام کند. اکانت کاربری به بازیکن امکان خواهد داد تا به منابع مختلف دسترسی پیدا کند؛ از جمله بازی ‌ها، شخصیت‌ ها، وسایل و محتوا های خلاقانه. با اکانت کاربری، کاربر می‌ تواند بازی ‌های منحصر به فری بسازد، به اشتراک بگذارد و به بازی ‌های دیگران دسترسی پیدا کند.

  • شخصیت ‌ها:

شخصیت ‌ها یکی از اجزای مهم و جذاب بازی روبلاکس می باشند. کاربران می ‌توانند شخصیت ‌های خود را ساخته و سفارشی نمایند و در داخل بازی ‌ها از آن‌ ها استفاده کنند. این شخصیت‌ ها می ‌توانند مجموعه‌ ای از اشکال و ظاهر های مختلف، لباس‌ ها، جعبه‌ ها، لباس ‌های سفارشی و سایر اکسسوری‌ ها را شامل شود. همچنین کاربران می ‌توانند به شخصیت ‌های دیگر دسترسی پیدا کرده و آن ‌ها را در داستان‌ ها و بازی ‌های خود مورد استفاده قرار دهند. به یاد داشته باشید تمامی این شخصیت ها، پس از خرید robux قابل دسترسی خواهند شد.

نحوه دریافت روباکس رایگان در بازی روبلاکس

1.  مشارکت در برنامه ‌ها و رویداد های روزانه:

روبلاکس برنامه ‌ها و رویداد های مختلفی را در بازی برگزار خواهد کرد که در آن ها کاربران می ‌توانند روباکس ‌های رایگان دریافت نمایند. برای دریافت روباکس ‌های رایگان در این بازی، کافی است به صفحه رویداد ها در بازی مراجعه نمایید و برنامه ‌ها و رویداد های روزانه را مورد بررسی قرار دهید. در بعضی از این رویداد ها، کافی است به یک بازی خاص مراجعه کرده و در بعضی دیگر، باید وظایف خاصی را انجام دهید تا روباکس ‌های رایگان در این بازی دریافت نمایید.

2.  شرکت در برنامه Affiliate Program:

برنامه Affiliate Program امکان کسب درآمد از روبلاکس را برای کاربران فراهم خواهد کرد. با عضویت در این برنامه، کاربر می تواند لینک ‌های مرتبط با روبلاکس را در وبسایت ‌ها، وبلاگ ‌ها، رسانه‌ های اجتماعی و دیگر کانال ‌های آنلاین اشتراک دهد. پس از خرید روبلاکس هر بار که فردی از طریق لینک شما به این بازی وارد می ‌شود و خریدی انجام می‌ دهد، شما پورسانتی دریافت خواهید کرد. این پورسانت می ‌تواند به صورت روباکس‌ ها پرداخت شود تا بتوانید در بازی از تمام تجهیزات آن بهره ببرید. برای شرکت در برنامه Affiliate Program روبلاکس، به صفحه مربوطه در وبسایت روبلاکس مراجعه نمایید و روند ثبت ‌نام را دنبال کنید.

3.  خرید روباکس با پول واقعی:

یکی از سریع‌ ترین راه ‌ها برای دریافت روباکس در روبلاکس، خرید روباکس با پول واقعی می باشد. در بازی روبلاکس، می‌ توانید روباکس‌ های مورد نیاز خود را با پرداخت مبلغی به صورت آنلاین خریداری نمایید. خرید روباکس روبلاکس مستقیم و کارآمد است و به شما امکان می ‌دهد به سرعت به روباکس ‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

4.  استفاده از رمز های تبلیغاتی:

در برخی اوقات، روبلاکس رمز های تبلیغاتی را منتشر خواهد کرد که با وارد کردن آن ها در بازی کاربر می ‌تواند روباکس ‌های رایگان دریافت کند. این رمز ها معمولاً در وبسایت روبلاکس و حساب ‌های رسمی روبلاکس در رسانه ‌های انیترنتی منتشر خواهند شد.

5.   شرکت در برنامه ‌های جوایز و رقابت ‌ها:

روبلاکس برنامه ‌های جوایز و رقابت ‌های مختلفی را در بازی برگزار خواهد کرد که به کاربر امکان دریافت روباکس ‌های رایگان را می ‌دهد. برای شرکت در این برنامه‌ ها، می بایست به صفحه جوایز و رقابت ‌ها در بازی روبلاکس مراجعه نمایید و به شرایط شرکت در هر برنامه توجه کنید. این برنامه‌ ها معمولاً وظایف و چالش‌ های خاصی را برای شما تعیین خواهند کرد و پس از انجام آن ها، روباکس ‌های رایگان به شما اعطا می ‌شود.

6.  استفاده از اپلیکیشن‌ ها و سایت‌ های معتبر:

بعضی از اپلیکیشن‌ ها و سایت ‌های معتبر در ارتباط با بازی پس از خرید روبلاکس، امکان دریافت روباکس ‌های رایگان را برای کاربران فراهم می ‌کنند. این اپلیکیشن ‌ها و سایت‌ ها به کاربران وظایف و نیازمندی‌ های خاصی را ارائه می ‌دهند که با انجام آن ها می‌توانند روباکس‌ های رایگان دریافت نمایند. در صورت نیاز، مطمئن شوید که از منابع معتبر و امن استفاده می ‌کنید و اطلاعات حساس خود را در اختیار نمی ‌گذارید.

بازی آنلاین

سخن پایانی

در این مقاله، سعی ما بر این بود که بتوانید بهترین ترفند ها برای دریافت روباکس رایگان در روبلاکس را برایتان  معرفی نماییم. اگر موفق به دریافت روباکس رایگان نشدید، نگران نباشید چون می توانید با مراجعه به سایت آسان جم با قیمتی مقرون به صرفه، بهترین پک خرید روباکس را تهیه نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • amir9900 2 0

    من از این رازی من

  • مهنا 3 0

    این عالی هست

  • Arshin 3 0

    من روباکس می خواهم لطفاً

  • TAHA 0 0

    🙂