| کد خبر: 255614 |

◄ رایج ترین اشتباهات در بازی کالاف دیوتی وارزون

بازی کالاف دیوتی وارزون یکی از بازی ‌های چند نفره آنلاین است که افراد با نصب آن روی گوشی همراه خود می توانند خودشان را سرگرم کنند.

تین نیوز

بازی کالاف دیوتی وارزون یکی از بازی ‌های چند نفره آنلاین است که افراد با نصب آن روی گوشی همراه خود می توانند خودشان را سرگرم کنند. سازندگان و تولیدکنندگان این بازی با طراحی و ترکیب یک محیط گرافیکی نفس گیر و همچنین گیم پلی هیجان انگیز توانستند یک تجربه عالی و خارق العاده را در اختیار کاربران بگذارنند. یکی از جذابیت های این بازی حالت های مختلف و همچنین طیف وسیعی از سلاح هایی است که شما می توانید از آنها در طول بازی بهره بگیرید. در ادامه به برخی از رایج ترین اشتباهات در بازی کالاف دیوتی وارزون و همچنین خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون پرداخته ایم. با رعایت نکات زیر، بازی هیجان انگیزتری خواهید داشت.

تیراندازی در یک فضای بسته

بازی موبایلی 1

یکی از مرگبارترین شرایط در بازی کالاف دیوتی وارزون، تیراندازی در یک فضای بسته است. در حقیقت بازیکنان تک تیرانداز در بازی کالاف دیوتی وارزون خودشان هم نمی دانند با خودشان چند چند هستند. برخی از بازیکنان تک تیرانداز در این بازی هستند که از موقعیت بسته اقدام به هدشات کردن دیگران می کنند اما نمی دانند این اشتباه می تواند موجب باخت و مرگ خودشان شود. چرا که اگر کسی از موقعیت او مطلع شود، مرگ بازیکن قطعی و حتی است.

مبارزه با چاقو

بسیاری از بازیکنان مبتدی در این بازی تصور می کنند، استفاده از چاقوها در این بازی بهترین انتخاب و گزینه هستند. این در حالیست که بازیکنان حرفه ای خوب می دانند چاقوها بهترین انتخاب نیستند. شاید برای چند بار اول استفاده از چاقو برای دمیج کردن دیگران روش موثری باشد اما قطع به یقین و برای همیشه گزینه مناسبی نیست.

بهره از چاقوها در مبارزات تن به تن می تواند سرعت حرکت بازیکن را بالا ببرد و برای او مفید و موثر باشد. اما هنگام مبارزات دور قطعا برایتان معجزه نمی کند.

پس پیشنهاد ما به شما این است که بعد از دمیج کردن نفر اول با چاقو، برای آنکه از خجالت بقیه در بیایید از یک تفنگ تهاجمی یا SMG استفاده کنید. با این کار از مرگ حتمی خود جلوگیری خواهید کرد. بنابراین اگر تا به امروز در بازی کالاف دیوتی با چاقو به مبارزه همه می رفتین از امروز به بعد این عادت اشتباه و رایج را ترک کنید. چرا که این کار به صلاح شماست.

کمپ کردن با سلاح SMG

بازی موبایلی

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که بازیکنان در بازی کالاف دیوتی وارزون انجام می دهند، کمپ کردن با سلاح SMG است. به طور کلی کمپ کردن یک عمل آزاردهنده در کلیه بازی‌های چند نفره شوتر و بتل رویال است. بسیاری از بازیکنان بازی های گروهی نام کمپ کردن را برای خود انتظار تاکتیکی گذاشتند. باید به آنها بگوییم سر خودتان را کلاه بگذارید چرا که این کار تنها سرپوش گذاشتن روی اشتباهتان است.

هنگامی که به برخی نقشه های کالاف دیوتی موبایل نگاه می کنید، کمپ کردن می تواند بسیار موثر باشد. اما فراموش نکنید این کار زمانی که شما از سلاح مناسب بهره بگیرید به نفع‌تان خواهد بود. سلاح SMG برای کمپ کردن گزینه مناسبی نیست. زیرا این سلاح دارای برد مفید و دمیج کمی است. بنابراین کمپ کردن با سلاح SMG جزء خطر و باخت چیز دیگری برای بازیکنان ندارد.

تک تیراندازی از فاصله نزدیک

Quickscoping یک مهارت حرفه ای برای بازیکنان حرفه ای است که آن را باید بدانند و یاد بگیرند. شاید بگویید خوب هر تک تیراندازی باید بداند چگونه هدف را سریع اسکوپ کند و این مهارت را همه بازیکنان مبتدی هم می دانند. بله درست است اما انجام این کار از فاصله نزدیک داستانی متفاوت دارد. به عنوان مثال تصور کنید یار نزدیک تک تیرانداز از سلاحی با آسیب و سرعت آتش یا همان فایر ریت بالا استفاده کند، اگر تک تیرانداز سریع دست به کار نشود و اقدام نکند، قطعا به سرعت دار فانی را وداع خواهد گفت و می بازد.

بازیکن یا رقیبی که در بازی از تفنگ شاتگان استفاده می کند از فاصله نزدیک یک تهدید جدی حساب می شود. چرا که شلیک با یک بار شلیک کردن کار را تمام خواهد کرد. توجه کنید که سازندگان این بازی تمامی تفنگ های تک تیرانداز را به گونه ای طراحی کرده اند که شما از آنها برای تیراندازی فواصل دور استفاده کنید. پس از این ابزارها هیچ وقت از فاصله نزدیک استفاده نکنید.

سایر اشتباهات رایج که باید بدانید

  • تک تیراندازی در فضای باز
  • کمپ کردن با سلاح شاتگان
  • استفاده زیاد از قطعات جانبی سلاح
  • درازکش رفتن از راه دور در طول تیراندازی
  • سرعت پایین ADS
  • استفاده از خشاب‌های ظرفیت بالا

جمع بندی

همانطور که در طول این مطلب مطالعه کردید، اشتباهات رایجی در بازی کالاف دیوتی وارزون وجود دارد که بسیاری از بازیکنان حین بازی مرتکب آن می شوند. این اشتباهات می تواند موجب نابودی بازیکنان و در بعضی موارد حتی به مرگ او منجر شود. بنابراین برای جلوگیری از آنها حتما کامل اشتباهات بالا را مطالعه و به همه آنها توجه کنید. نکته مهم دیگری که در ابتدا نیز اشاره شد خرید سیپی وارزون است. جهت خرید سی پی وارزون موبایل و همچنین دسترسی به ابزارها و امکانات بیشتر می توانید از وبسایت های معتبر نظیر آسان جم اقدام کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.