| کد خبر: 168169 |

◄ گره های کور ترافیکی در جنوب غرب تهران گشوده می شود

باهدف ساماندهی، کاهش بار ترافیک و بهبود در امر تردد روزمره شهروندان، نشستی در خصوص ارزیابی وضعیت اجرای تقاطعات غیر هم‌سطح در معابر و شریان‌های ارتباطی در شهرداری منطقه 18 تهران برگزار شد.

تین نیوز

باهدف ساماندهی، کاهش بار ترافیک و بهبود در امر تردد روزمره شهروندان، نشستی در خصوص ارزیابی وضعیت اجرای تقاطعات غیر هم‌سطح در معابر و شریان‌های ارتباطی در شهرداری منطقه 18 تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، طی این نشست ابتدا سید جلال حسینی معاون حمل‌ونقل ترافیک منطقه طی سخنانی گزارش مبسوطی از معضلات اجرای نقاط تعیین‌شده برای تقاطعات غیرهمسطح در این بخش از پایتخت را به استماع حاضرین رسانید و در ادامه نیز هریک از شرکت‌کنندگان به ایراد نقطه نظرات خویش در این خصوص پرداختند.

محمد فیاض، شهردار منطقه در حاشیه این نشست با تأکید بر این نکته که اجرای این چند عملیات ترافیکی در نقاط مختلف منطقه که شهروندان آن همانند دیگر مناطق از معضل ترافیک و آلایندگی زیست‌محیطی رنج می‌برند، اظهار کرد: ارزیابی میدانی کارشناسان حوزه ترافیک و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با حوزه‌های دخیل و مرتبط ازجمله اولویت‌هایی است که در کنار تأمین اعتبار و بودجه لازم باید به آن‌ها توجه داشت تا آثار و نتایج تلاش‌های صورت گرفته بتواند در زندگی شهروندان تحول ایجاد کند.

وی ادامه داد: هر بخش از این عملیات بایستی براساس نیازسنجی صورت گرفته وارد عملیات اجرا شود و اگر به این موضوع به‌طور دقیق توجه شود، شهروندان احساس خواهند کرد که مدیریت شهری با معضلات زندگی آن‌ها همراه بوده و به‌نوعی به حفظ حقوق آن‌ها و همچنین بیت‌المال توجه دارد.

به گفته این مقام مسئول، اجرای صحیح و اصولی این عملیات، نقش مهمی در ساماندهی، کاهش بار ترافیک، بهبود در امر تردد روزمره شهروندان و همچنین سوانح رانندگی داشته و می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر مناطق محسوب شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.