| کد خبر: 139193 |

نبود افقی روشن برای صنعت موتورسیکلت ایران

رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت از تلاش تولیدکنندگان به منظور توسعه سهم داخلی سازی در صنعت موتورسیکلت خبر داد و گفت : با وجود سهم 50 تا 70 درصد صنعت موتورسیکلت از تولید در کشور لازم است تا این سهم در صنعت موتورسیکلت کشور گسترش یافته و در این زمینه تلاش مضاعفی صورت گیرد.

تین نیوز
رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت از تلاش تولیدکنندگان به منظور توسعه سهم داخلی سازی در صنعت موتورسیکلت خبر داد و گفت : با وجود سهم 50 تا 70 درصد صنعت  موتورسیکلت از تولید در کشور لازم است تا این سهم در صنعت موتورسیکلت کشور گسترش یافته و در این زمینه تلاش مضاعفی صورت گیرد.

ابوالفضل حجازی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : باید از ورود موتورسیکلت های خارجی به کشور جلوگیری شود .

وی با اشاره به حرکت انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت در مسیر سیاست های کشور تاکید کرد : انجمن در تلاش است تا در سال جاری و به منطور تحقق شعار امسال ، سیاست حمایت از تولید داخل را به طور جدی اجرایی نموده و تمرکز بر داخلی سازی را سرلوحه فعالیت های تولیدی خود قرار دهد.

وی گفت : انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت به منظور حمایت از تولید داخل ، جلوگیری از ورود کالاهای مشابه داخل را جز ء دستور کاری خود قرار داده است .

وی خاطر نشان کرد : امروز صنعت موتورسیکلت کشور ضمن تلاش برای جذب سرمایه و حرکت در مسیر داخلی سازی و ارتقاء توان تولید ، باید نسبت به طراحی و تولید محصولات جدید نیز اقدام نماید.

وی با توجه به نقش سرمایه گذاری در توسعه این صنعت اظهار داشت : مسلما با جذب سرمایه گذاری و توسعه و همکاری مشترک با همتایان خارجی صنعت موتورسیکلت نیز می تواند بخش مهمی از اهداف داخلی سازی تولید در صنعت خودرو را محقق نماید.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت در ادامه خاطر نشان کرد : امروز شاید یکی از مهمترین مانع به روزرسانی تکنولوژی در صنعت موتوسیکلت عدم حمایت های لازم از این صنعت باشد.

حجازی با ابراز تاسف از نبود حمایت های دولتی اظهار داشت : عدم حمایت های مناسب درست و همچنین مشکلات ناشی از تحریم ها در این سالها موانعی را برای ورود تکنولوژی های جدید به این صنعت ایجاد کرده است.

وی گفت : باید افق روشنی برای برای صنعت موتورسیکلت ترسیم شود در غیر این صورت نمی توان به توسعه و گسترش سهم تولید در این صنعت دست یافت.

وی افزود : در صورت توجه و حمایت از این صنعت ، بی شک تولید کنندگان داخلی توانایی دارند تا ظرف مدت کوتاهی موتورسیکلت های 100 درصد تولید داخل و بر اساس استانداردهای روز دنیا را تولید نمایند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.