| کد خبر: 128915 |

آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرگذر تقاطع بلوارهای خلیج فارس و شهید صابری در رفسنجان

تین نیوز

عملیات احداث زیرگذر تقاطع بلوار خلیج‌فارس و بلوار شهید صابری در رفسنجان با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان با کلنگ زنی به طور رسمی آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز 11 اردیبهشت ماه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: احداث این پروژه کار بزرگی در جهت رفع خطر تصادفات و ایمن‌سازی و سالم‌سازی ترافیکی است و امیدواریم در مدت‌زمان اعلام‌شده عملیات آن به پایان برسد.

 

سخنگوی شورای شهر رفسنجان نیز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اینکه بلوار خلیج فارس بلوار پررفت و آمدی است و مسافران عبوری از استان یزد به کرمان از این مسیر تردد می‌کنند و نیز اینکه آرامستان در این مسیر واقع شده و ترافیک سنگینی ایجاد می‌شد، این پروژه در نظر گرفته شد.

 

محمد ریاحی با ابراز خرسندی از اینکه این پروژه در این ایام خجسته کلنگ زنی می شود، افزود: شهرداری قول داده ظرف مدت چهارماه این پروژه به اتمام برسد ولی از نظر شورا اگر تا 6، 7 ماه هم آماده شود جای خوشحالی دارد و راضی هستیم.

 

سخنگوی شورای شهر رفسنجان تصریح کرد: از صفر تا 100 مسیر 500 متر است و کار به صورت 24 ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و امیدواریم با انجام این پروژه شاهد کاهش تصادفات و مشکلات قبلی باشیم.

 

ریاحی با بیان اینکه دو زیرگذر دیگر نیز در بلوار خلیج فارس پیش بینی و طراحی شده است، عنوان کرد: طراحی این زیرگذر به گونه ای است که خودروهایی که به سمت کرمان یا یزد می روند از زیرگذر و خودروهایی که به سمت آرامستان و شهرکهای اطراف می روند از روگذر عبور خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.