| کد خبر: 209174 |

◄ قول مساعد مسئولان حمل و نقل برای پیگیری مشکلات رانندگان اتوبوس قزوین

این رانندگان با بیان این‌که به دلیل شیوع بیماری کرونا مدت 2 ماه در خانه مانده‌اند و بدین ترتیب معیشت‌شان مورد آسیب جدی قرار گرفته است، خواستار رسیدگی به این موضوع بودند.

تین نیوز

ظهر روز شنبه 23 فروردین تعدادی از رانندگان و مالکان اتوبوس‌های مسافربری قزوین در محل پایانه مسافربری آزادگان قزوین تجمع کردند.

به گزارش سید مرتضی نصری شهروند خبرنگار تین نیوز، این رانندگان با بیان این‌که به دلیل شیوع بیماری کرونا مدت 2 ماه در خانه مانده‌اند و بدین ترتیب معیشت‌شان مورد آسیب جدی قرار گرفته است، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

این گزارش حاکی است در پی برگزاری این تجمع «جواد حق لطفی مدیر کل، جبار قهاری معاون و حراست» اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قزوین در بین حاضران حضور یافته و نسبت به  پیگیری مشکلات معیشتی این قشر تا پایان هفته جاری تاکید کردند.

 رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافربری استان قزوین نیز در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز قزوین، حل مشکلات مالکان و رانندگان شرکت‌های مسافربری استان قزوین را در گرو تصمیمات مسئولان استان دانسته و بر ضرورت حل ان توسط آنان تاکید کرد.

photo_2020-04-12_10-14-27

حسین محبتی تصریح کرد: بعد از ورود ویروس کرونا به کشور و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی حدود دو ماه است که هیچ گونه ترددی توسط ناوگان مسافربری عمومی بین شهری صورت نگرفته و همین امر باعث کاهش و یا نبود درآمد برای این اقشار شده و فشار مضاعفی را در گذران زندگی برای آنان در پی داشته است.

محبتی عدم وجود منبع درآمدی، بیمه تامین اجتماعی، مستاجر بودن، عدم توانایی در پرداخت اقساط خودرو و ... را از اهم مشکلات مالکان و رانندگان مسافربری استان ذکر کرد.

وی بیان کرد: از این رهگذر ۳۷۰ نفر از رانندگان اتوبوس و مینی بوس ۸۰۰ نفر از رانندگان سواری، ۴۵ شرکت مسافربری با ۱۹۰ نفر کارمند و یک صد نفر از مالکان خودروهای مسافربری در استان دچار مشکل شده‌اند که حل مشکل آنان باید دغدغه مسئولان برای حمایت از این اقشار آسیب‌پذیر باشد.

 

photo_2020-04-12_16-31-37

دبیر انجمن صنفی رانندگان مسافربری استان قزوین نیز در گفت و گو با خبرنگار ما در قزوین اظهار کرد: حل مشکلات رانندگان و مالکان شرکت‌های مسافربری استان قزوین در گرو عزم جدی متولیان د‌ولتی است.
ایرج محمودی که در پی تجمع رانندگان و مالکان اتوبوس‌های مسافربری بین شهری استان در محل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و پایانه مسافربری آزادگان حضور یافته و با خبرنگار ما گفت و گو می‌کرد، با اشاره به مشکلات پدید آمده برای این قشر خواستار همیاری و همکاری استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تامین اجتماعی و مدیریت بحران برای حمایت از مالکان و رانندگان مسافربری استان قزوین برای برون رفت از این مشکلات شد.

دبیر انجمن صنفی رانندگان مسافربری استان قزوین گفت: حل مشکلات رانندگان و مالکان شرکت‌های مسافربری استان قزوین در گرو عزم جدی متولیان د‌ولتی است.

photo_2020-04-12_10-14-44

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.