| کد خبر: 246603 |

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین توسط هواپیمایی آسمان

مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین توسط هواپیمایی آسمان در مسیر نجف خبر داد و گفت: عرضه بلیت‌های اربعین از طریق سایت شرکت به آدرس www.iaa.ir انجام می‌شود.

تین نیوز
مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین توسط هواپیمایی آسمان در مسیر نجف خبر داد و گفت: عرضه بلیت‌های اربعین از طریق سایت شرکت به آدرس www.iaa.ir انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز، هاشمی تأکید کرد: عرضه بلیت طبق تأکیدات سازمان هواپیمایی کشوری به صورت پلکانی در حال انجام است و مشکلی در عرضه بلیت نداریم.

‌مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان اظهار داشت:‌ پس از برگزاری جلسات متعدد برای هماهنگی پروازهای اربعین و با دستور ویژه مدیرعامل شرکت آسمان، خلبان شیرودی، ناوگان موردنیاز جهت انتقال زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است و پیش‌بینی می‌شود در ایام پروازهای اربعین ۱۳ هزار زائر از طریق پروازهای داخلی و خارجی شرکت آسمان اعزام شوند.

وی توضیح داد: با دستور مدیرعامل شرکت، مقرر شده بود که در راستای تسهیل اعزام زوار اربعین، شرکت آسمان پرواز به ایلام را نیز برقرار کند تا زواری که برنامه دارند از طریق مرزهای زمینی به کربلا مشرف شوند، از مبدا تا ایلام را در صورت تمایل از پرواز استفاده کنند.

‌هاشمی اظهار کرد: زائران برای تهیه بلیت‌ می‌توانند‌ به سایت شرکت هواپیمایی آسمان آسمان به آدرس www.iaa.ir مراجعه ‌کنند‌؛ فروش بلیت در مسیر نجف اشرف از امروز شنبه ۱۲ شهریور و بانرخ مصوب توسط هواپیمایی آسمان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آسمان در ایام اربعین حدود ۷۰ سورتی پرواز در مسیر نجف اشرف از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) و ۲ سورتی پرواز از فرودگاه اصفهان برقرار خواهد کرد.

هاشمی اضافه کرد: با نگاه ویژه مدیرعامل هواپیمایی آسمان نسبت به تسهیل در امور جابه‌جایی زوار اربعین، این شرکت همچنین در نظر دارد روزانه ۵ هزار بسته پذیرایی درموکب مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)‌ بین زائران عزیز توزیع ‌کند.

وی گفت: پرسنل شرکت هواپیمایی آسمان در بخش‌های بازرگانی، فنی، عملیات، پشتیبانی و خدمات پذیرایی، به‌صورت شبانه‌روزی در حال‌ نظارت بر انجام مراحل خدمات‌رسانی فروش هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری سازمان هواپیمایی کشور

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.