| کد خبر: 179158 |

◄ نشان سه ستاره کیفی به رجا رسید

در دهمین دوره ارزیابی متوالی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شرکت رجا از جمله راهبری، فنی، برنامه‌ریزی و نظارت بر سیر قطارها و حوزه‌ عملکردی بازدید شد و رجا با رشد قابل توجه در بخش‌های یاد شده به‌ویژه در حوزه‌ ارائه‌ خدمات، با امتیاز 8/77 رتبه‌ دوم را به دست آورد.

تین نیوز

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با امتیاز 8/77 در بخش ارائه‌ خدمات، موفق به کسب رتبه دوم و اخذ نشان سه ستاره کیفی شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در دهمین دوره ارزیابی متوالی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شرکت رجا از جمله راهبری، فنی، برنامه‌ریزی و نظارت بر سیر قطارها و حوزه‌ عملکردی بازدید شد و رجا با رشد قابل توجه در بخش‌های یاد شده به‌ویژه در حوزه‌ ارائه‌ خدمات، با امتیاز 8/77 رتبه‌ دوم را به دست آورد.

در بررسی و ارزیابی‌های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در تابستان 97، شرکت رجا در حوزه‌ی راهبری با عدد 2/84 ، در حوزه‌ فنی با عدد 7/74، در حوزه‌ برنامه‌ریزی و نظارت بر سیر با عدد 8/70 و در حوزه‌ عملکردی با عدد 0/71 و با کسب امتیاز نهایی 8/77 در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی را به‌دست آورده است.

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد راهبران، پیمانکاران و شرکای رجا، شرکت‌ راهبری نگین رز خراسان (راهبر قطار مجلل زندگی) با کسب امتیاز 2/85 رتبه نخست این ارزیابی را به خود اختصاص داد و شرکت‌های‌ راهبری طرف قرارداد با رجا شامل سیمرغ آهنین با امتیاز 5/83  در رتبه دوم، آهودشت غزال و راهیان عصر دایا با امتیاز 82 مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.

همچنین براساس نتایج ارزیابی (ISQI)، از میان شرکت‌های پیمانکار در حوزه‌ فنی، شرکت نوین صنعت رجا رتبه برتر و شرکت‌های  پویش‌پژوهان و سفیر صداقت در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.